ثبت نام ۶۶۰ دانش آموز اسلام آبادی در طرح اوقات فراغت

فرماندار اسلام اباد غرب گفت:در فصل تابستان ۴ سالن ورزشی و ۲ کانون فرهنگی برای فعالیت دانش آموزان در رشته‌های ورزشی، کمک درسی، هنری و. در نظر گرفته شده است.

ثبت نام ۶۶۰ دانش آموز اسلام ابادی در طرح اوقات فراغتبه گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،فرماندار اسلام آباد غرب  گفت: در فصل تابستان ۴ سالن ورزشی و ۲ کانون فرهنگی برای فعالیت دانش آموزان در رشته‌های ورزشی، کمک درسی، هنری و. در نظر گرفته شده و تاکنون ۶۶۰ نفر دانش آموز برای بهره مندی از این کلاس‌ها ثبت نام کرده اند.

حیدری با بیان اینکه ۱۹۴ فضای آموزشی در اسلام آباد غرب فعال است گفت:در این فضا‌های آموزشی ۸۸۷ کلاس درس وجود دارد و ۱۷۳۶ فرهنگی کار آموزش و تربیت فرزندان شهرستان را در ۳ مقطع تحصیلی عهده دارند.


فرماندار همچنین از آمادگی مدیریت شهرستان با امکانات موجود برای برگزاری کنکور سراسری خبر داد و گفت دانش آموزان این شهرستان در سال گذشته ۳۶ رتبه زیر ۱۰۰۰ را از آن خود کردند.

حیدری با اشاره به آماده سازی مدارس  در ایام تعطیلات تابستان گفت: ۱۸ فضای آموزشی با حضور ۱۲۰ نفر دانش آموز در طرح هجرت رنگ آمیزی و تعمیر شدند.

انتهای  پیام/ز

 

آماده سازی مدارس  در ایام تعطیلات تابستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.