توسعه گردشگری سلامت یکی از مهم‌ترین شاخه‌های گردشگری و جذب سرمایه‌گذار است

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل گفت: توسعه گردشگری سلامت یکی از ارکان مهم و شاخه‌های گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران خارجی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اشکان شکاری، مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل گفت: استان اردبیل با دارا بودن موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر، تنوع آب‌های گرم، طبیعت بکر و سایر مواهب خدادادی و زیرساخت‌های مناسب توریسم‌ درمانی، فضایی شایسته برای حضور گردشگران در این استان فراهم آورده است.

وی افزود: ورود اردبیل در جذب سرمایه‌گذار به ویژه در بخش گردشگری سلامت در مقایسه با سایر استان‌ها مهم بوده و در بین استان‌های شمال و شمال‌غرب کشور به راحتی می‌توانیم بازار قابل توجهی را در جذب گردشگران خارجی در بخش گردشگری سلامت به وجود آوریم که قطعا تولید و تامین زیرساخت‌ها و تدارک سایر امکانات به نمود بیشتر این فرصت استثنائی کمک می‌کند.

مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل، گردشگری سلامت را یکی از مهم‌ترین شاخه‌های گردشگری و جذب سرمایه‌گذار توصیف کرد و گفت: ما نباید بازار ۴۵۰ میلیون نفری کشورهای عضو اکو را در تقویت و توسعه این بخش نادیده بگیریم.

شکاری بیان داشت: در دو روز برگزاری کنفرانس اکو در اردبیل با محوریت گردشگری سلامت ما تلاش کردیم تا از جهات مختلف برای معرفی این توانمندی‌ها و ایجاد علاقمندی برای حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در این حوزه تلاش کنیم.

 مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل ضرورت برندسازی را در این حوزه یادآور شد و بیان کرد: باید یک برنامه تخصصی برای تبلیغات گردشگری سلامت و حتی راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی ویژه در این حوزه در دستور کار باشد تا هر چه سریع‌تر در این حوزه به یک برند مشهور در سطح جهان و نظام‌های بین‌المللی دست یابیم.

شکاری با اشاره به ورود گردشگران خارجی از مرز بیله‌سوار گفت: ما اتباع آذری را در این استان میزبانی می‌کنیم به طوری که سالانه بیش از ۶۵۰ هزار نفر از طریق مرز بیله‌سوار وارد کشورمان می‌شوند که با تدارک زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان و سرمایه‌گذاری و تجهیز مجتمع‌های مدرن آبدرمانی و حضور پزشکان متخصص و متبحر در این حوزه می‌توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

وی افزود: این استان امکانات تندرستی بسیاری از لحاظ طبیعت و آب‌های گرم معدنی دارد که این نشانه خوبی است تا گردشگران تندرستی بسیاری را به این استان جذب کنیم.

انتهای پیام/ع

ورود سالانه 650 هزار نفر از مرز بیله سوار به اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.