اخبارحوادث امروز ششم تیرماه ۹۸؛

غرق شدن جوان قهدریجانی در استخر یک باغ/ صدور حکم قضایی برای متخلف شکار و صید

مهم‌ترین حوادث امروز ششم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ششم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

غرق شدن جوان قهدریجانی در استخر یک باغ

نصرالله سلمانیان رئیس آتش نشانی شهر قهدریجان گفت: ماموران اورژانس فلاورجان پس از اطلاع از یک مورد غرق شدگی به محل اعزام شدند و تلاش آن‌ها برای نجات این جوان نتیجه‌ای نداشت.

باغ‌های شهر گلدشت و قهدریجان در یک محدوده کاملا نزدیک به هم هستند و از هر دو شهر در این محدوده باغداری می‌کنند.
 

صدور حکم قضایی برای متخلف شکار و صید

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز گفت: متخلف شکار و صید در منطقه حفاظت شده کرکس به اتهام حمل و نگهداری یک قبضه اسلحه جنگی گلوله زنی نیمه خودکار و حمل و نگهداری مهمات جنگی به پرداخت دو فقره جزای نقدی به مبلغ هشتاد میلیون ریال در حق صندوق و ضبط سلاح و مهمات مکشوفه به نفع وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران محکوم شد.

علیرضا غلامی افزود: بر اساس قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز نگهداری و حمل سلاح شکاری قاچاق جرم محسوب شده و در راستای ماده ۱۸ قانون مذکور اسلحه و مهمات غیر مجاز به نفع دولت (وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح) ضبط می‌شود.

منطقه حفاظت شده کرکس با وسعت بیش از ۱۱۴ هزار هکتار به محدوده‌ای از منابع طبیعی کشور اعم از جنگل و مرتع و دشت و آب و کوهستان اطلاق می‌شود که از لحاظ ضرورت حفظ و تکثیر نسل جانوران وحشی یا حفظ یا احیا رستنی‌ها و وضع طبیعی آن دارای اهمیت خاصی بوده و تحت حفاظت قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/م
برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.