برگزاری همایش پیاده روی در کردستان

کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان، به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در همایش پیاده روی شرکت کردند.

برگزاری همایش پیاده روی در کردستانبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، این همایش پیاده روی که صبح امروز با حضور ۲۰۰ نفر از کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان و با مشارکت معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شد،کوه پیمایان مسیر میدان گاز تا پارک کودک شهر سنندج را طی کردند.

محمدرضا سورسوری رئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش کردستان هدف از برگزاری این همایش را گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر، اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی، جلب حمایت و همکاری آحاد جامعه در مبارزه با اعتیاد و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان اداره کل عنوان کرد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور دکتر حریری دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان و هیات همراه ایشان در این برنامه ورزشی؛ گفت: علاوه بر همایش پیاده روی ویژه برنامه هایی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در واحدهای اداری و آموزشی و کانون های فرهنگی و ورزشی آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

 در پایان این مراسم به ۲۵ نفر از کارکنان به قید قرعه جوائزی به رسم یادبود اهدا شد.

گفتنی است؛ یکم تا هفتم تیرماه به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر نام گذاری شده است.

انتهای پیام / م

همایش پیاده روی به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.