ورود سه شهید گمنام به استان اردبیل

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) استان اردبیل میزبان سه شهید گمنام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی واحد، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) استان اردبیل میزبان ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس می‌شود.

وی افزود: پیکر مطهر این شهدای گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه ساعت ۱۱ صبح از فرودگاه اردبیل با برگزاری مراسم ویژه و تشریفات نظامی و با حضور فرماندهان نظامی و مسؤولان استانی وارد اردبیل شده و مستقیما به شهرستان‌های خلخال و مشگین‌شهر اعزام می‌شوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ادامه داد: ۲ شهید گمنام پس از تشریفات نظامی به سمت شهرستان خلخال و یک شهید گمنام به شهرستان مشگین شهر اعزام می‌شوند تا پس از برگزاری مراسم شبی با شهدا روز یک‌شنبه همزمان با سراسر کشور تشییع و به خاک سپرده شوند.

واحد بیان داشت: مراسم وداع با شهدا عصر روز شنبه در شهرستان خلخال در مسجد امام جعفرصادق (ع) این شهرستان و در شهرستان مشگین شهر در مسجد امیرالمومنان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراسم ویژه‌ای نیز در امام‌زاده فخرآباد شهرستان مشگین شهر قبل از مراسم وداع با شهدا با حضور دسته‌جات عزاداری برگزار می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: پیکر شهدای گمنام روز یک‌شنبه با حضور پرشور مردم شهرستان‌خلخال از میدان معلم به سمت دانشگاه آزاد تشییع و در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: در شهرستان مشگین شهر نیز مردم شهیدپرور این شهرستان شهید گمنام را از مقابل مسجد امیرالمومنان (ع) به سمت پادگان بیگدلی تشییع و پس از برگزاری مراسم ویژه در این پادگان به خاک می‌سپارند.

انتهای پیام/ع

تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در استان اردبیل

برچسب ها: شهید ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار