۲ کشته و یک مصدوم دربابل

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع سانحه رانندگی در محور بندپی غربی شهرستان بابل و مرگ راننده و سرنشین خودرو پژو در این حادثه خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی منجر به فوت در حوالی روستای صلحدارکلا بخش بندپی غربی شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی بخش و پلیس راه بابل قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، یک کامیون میکسر با یک سواری پژو ۴۰۵ با دو سرنشین مرد ۲۲ و ۲۳ ساله به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: دراین حادثه راننده خودرو پژو به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و دو سرنشین این خودرو با حضور عوامل اورژانس سریعا به مرکز درمانی منتقل شدند که یکی از سرنشینان در مرکز درمانی به علت جراحات وارده جان باخت.

سرهنگ قدمی افزود: برابر بررسی‌های به عمل آمده و اظهار نظر کارشناسان علت تصادف تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده پژو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شد که موضوع در دست بررسی بیشتر است.
انتهای پیام/س
 

تصادف منجر به مرگ در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.