تشییع ۱۱ شهید دوران دفاع مقدس شهدا در اصفهان

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت:همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) پیکر مطهر ۱۱ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش وکیلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: هشت نفر از این شهدا، اسم و رسمدار و سه شهید نیز گمنام هستند و در میان آنها، یک نفر از سپاه، یک نفر از ارتش و شش نفر دیگر بسیجی هستند.

داریوش وکیلی افزود: شش نفر از این تعداد از طریق DNA، یک نفر از طریق پلاک هویت و یک نفر دیگر از طریق هک شدن نام شهید بر روی قمقمه آب شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سه شهید گمنام در روز شهادت امام صادق بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان تشییع می‌شوند، افزود:. از هشت شهید شناسایی شده، دو شهید در اصفهان، دو شهید در مبارکه و چهار شهید دیگر در شهرستان‌های اردستان، شاهین شهر، نجف آباد و کاشان تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

داریوش وکیلی افزود: آیین وداع با شهدا، جمعه، ۷ تیر از ساعت ۱۹ در مدرسه علمیه امام صادق (ع) واقع در گذر فرهنگی مذهبی چهارباغ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آیین بدرقه شهدا در اصفهان گفت: آیین تشییع شهدا، صبح شنبه از چهارراه شهید قدوسی (چهاررراه آبشار) به سمت گلزار شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

تشییع ۱۱ شهید دوران دفاع مقدس شهدا در اصفهان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.