مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۶ تیرماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

نگاهی به حوادث امروز پنجشنبه ۶ تیر در خوزستانبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز پنجشنبه ۶ تیرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

پلیس، قفل انبار دپو کولر قاچاق در ایذه را شکست

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان مأموران پلیس آگاهی شهرستان ایذه، با اقدامات اطلاعاتی انبار دپوی کولر قاچاق را در یکی از مناطق شهرستان شناسایی کردند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی قضائی و در بازرسی به عمل آمده از انبار مذکور تعداد ۲۵ کولر گازی دوتیکه و یک دستگاه موتور کولر قاچاق کشف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه اذعان داشت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی و اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

رهایی قاتل از چوبه دار در دزفول پس از ۱۰ سال

محمدیار ممبینی، رئیس دادگستری دزفول گفت: سال ۱۳۸۸ نزاع خانوادگی در دزفول منجر به قتل یک زن شد که در این حادثه ۲ نفر از یک خانواده، یکی قاتل و دومی معاون در قتل دستگیر و روانه زندان شدند.

وی بیان کرد: پس از این درگیری اختلافات بین این خانواده‌ها شدت گرفت و دامنه درگیری وسعت پیدا کرد و باعث ایجاد ناآرامی و آواره شدن خانواده‌های دیگر شد.

 ممبینی اذعان داشت: خیران و معتمدان زیادی در مدت این ۱۰ سال برای حل و فصل موضوع و جلب رضایت این خانواده‌ها اقدام کردند که متأسفانه تلاش آن‌ها نتیجه‌ای نداشت.

رئیس دادگستری دزفول افزود: شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول به درخواست دادستان عمومی و انقلاب دزفول به موضوع ورود کرد و پس از ۲ هفته کاری موفق به اخذ رضایت و بخشش قاتل توسط خانواده مقتول شد.

محمدیار ممبینی تصریح کرد: قاتل پس از ۱۰ سال که منتظر اجرای حکم قصاص بود، از چوبه دار رهایی یافت و به آغوش خانواده بازگشت و نزاع و درگیری بین این خانواده‌ها منتهی به صلح شد.

باند سارقان حرفه‌ای خودرو در ماهشهر متلاشی شد

سرهنگ رضا پاپی، فرمانده انتظامی ماهشهر با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت خودرو در این شهرستان گفت: شناسایی و دستگیری عوامل این سرقت در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ این فرماندهی موفق شدند با انجام یک سری اقدامات تخصصیو تحقیقات میدانی و گشت‌های محسوس و نامحسوس، باند سارقان حرفه‌ای خودرو را در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ پاپی اذعان داشت: در همین راستا سه سارق دستگیر که متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی به‌عمل آمده، به ۶ مورد سرقت خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند، همچنین متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر در پایان از عموم مردم درخواست کرد: با رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن وسایل نقلیه به تجهیزات ایمنی، پلیس را در جهت ارتقاء امنیت و پیشگیری از جرایمی همچون سرقت یاری کنند.

سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو مقابل قانون زانو زد

سرهنگ روح اله گراوندی، سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان دزفول، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده، که پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به ۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: ضمن تجهیز وسائل نقلیه خود به لوازم بازدارنده از سرقت، حتی المقدورخودرو خود را در پارکینگ‌های معتبر پارک کنند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: پلیس آگاهی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.