۵هزار دانش‌آموز بسیجی آذربایجان شرقی در طرح سازندگی هجرت

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی گفت: طرح هجرت از مجموعه طرح‌های دانش‌آموزی بسیج سازندگی از اول تیرماه جاری آغاز شده و ۵هزار دانش‌آموز بسیجی در این طرح شرکت می‌کنند.

شرکت ۵هزار دانش‌آموز بسیجی آذربایجان شرقی در طرح سازندگی هجرتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،وحید فرشباف رشیدی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی افزود: طرح اردو‌های هجرت دانش‌آموزی در زمینه مرمت، بازسازی و بهسازی مدارس در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از این ۵ هزار دانش‌آموز بسیجی یک‌هزار نفر در اردو‌های هفت روزه هجرت و بقیه در اردو‌های ۱۰روزه شرکت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اجرای طرح دانش‌آموزی "یاوران ولایت" ادامه داد: در این طرح ۴۰۰ نفر از خواهران و ۴۰۰ نفر از برادران شرکت می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد:طرح یاوران ولایت خواهران دو روز پیش به اتمام رسیده و طرح برادران امروز ششم تیرماه افتتاح می‌شود.

فرشباف  گفت: این طرح به منظور توانمندسازی، مهارت افزایی، بصیرت افزایی و آشنایی دانش‌آموزان با کار تشکیلاتی برگزار می‌شود.

وی افزود:در این طرح از هر مدرسه حداقل ۴۰دانش‌آموز شرکت می‌کند. این طرح با هدف اتصال سه رکن تربیتی یعنی مسجد، مدرسه و منزل انجام می‌پذیرد.

فرشباف، از طرح دیگری به نام طرح "شهید احمدی روشن" سخن گفت و افزود: این طرح ویژه دانش‌آموزان ممتاز و نخبگان علمی بوده و در مدارس تبریز، اهر و جلفا برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

۵هزار دانش‌آموز بسیجی یک‌هزار نفر در اردو‌های هفت روزه شرکت کردند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار