امام جمعه بندرعباس؛

در انتخابات مجلس شورای اسلامی به نامزدهای اصلح رای دهیم

امام‌جمعه بندرعباس گفت: با تحقیقات کامل در انتخابات مجلس شورای اسلامی رأی درست و به فرد اصلح داده شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،به نقل ازایسنا، منطقه خلیج‌فارس، آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی رأی درست و به فرد اصلح داده شود.

وی افزود:از اکنون باید بررسی کرد که نامزد‌ها خود را چگونه معرفی می‌کنند و وظیفه جامعه نخبگان و دانشگاهیان روشنگری و بررسی اصولی نامزد‌ها است.

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادیبا انتقاد از لقب دادن‌های بدون پشتوانه به نامزد‌های انتخاباتی، افزود: نباید اقدام به بت‌سازی کنیم و کسی که مشخص نیست دکتری دارد یا خیر به او بگوییم دکتر و سایر افراد پشت سرش بر این لقب بدون پشتوانه تأکید کنند.

وی با بیان اینکه اقداماتی که در حد وظایف فرد هست را بگوییم نه آنکه وعده‌هایی رو اعلام کند که نتواند انجام دهد، تصریح کرد: نباید فریب وعده‌های پوچالی را در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر و روستا بخوریم.

امام جمعه بندرعباس گفت: کسی که به دنبال کوبیدن افراد است نمی‌تواند نامزد اصلح باشد و باید با رأی ندادن به چنین فردی، وی را بکوبیم.
آیت‌الله نعیم‌آبادی با گرامیداشت ورود پیکر شهدای گمنام به استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: اگر رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و رشادت‌های شهدا نبود، امروز باید به وابستگی‌مان به یگانگان ادامه می‌دادیم.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع)، اضافه کرد: اسلام تجدیدکننده حیات علوم و امام صادق (ع) با پرورش شاگردانی، چون جابر ابن حیان تأثیر شگرفی در علم شیمی داشت پس چرا نباید خودمان را بشناسیم و به آن ببالیم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان اینکه باید به‌جای فرهنگ ذخیره کردن به سمت فرهنگ کمک به یکدیگر پیش رویم، خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان در مواجه با شایعه افزایش قیمت بنزین صف‌های طویلی درست شد مگر پر کردن یک باک بنزین چه گرهی از مشکلات می‌گشاید؛ این‌چنین فرهنگ‌هایی به کمک جامعه نمی‌آید و به‌دوراز فرهنگ اسلامی است.

نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه امام صادق (ع) در هوای گرم مدینه همواره به کشاورزی می‌پرداخت، ابراز کرد: امام صادق (ع) در دوران کم شدن آذوقه الگویی مناسب برای همگان شد و باید از آن درس گرفت.

وی با اشاره به اینکه در زمانی که قیمت گندم بالا رفته بود این امام بزرگوار گندم‌های منزل خود را روانه بازار کرد تا قیمت آن کاسته شود، عنوان کرد: در دنیای امروز هرکسی جای امام صادق (ع) بود، خود شروع به خرید می‌کرد درحالی‌که باید این اقدام امام بزرگوار را الگو قرار داده و به‌نوعی با کمک مردم می‌توان قیمت‌ها را کاهش داد.

انتهای پیام/ر

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار