ویدئویی جالب از اعتراف یکی از کارشناسان بی بی سی درباره بی اعتمادی مردم به رسانه‌های فارسی زبان اپوزیسیون را مشاهده می‌کنید.

اعتراف کارشناس بی‌بی‌سی: مردم ایران به ما و رسانه های فارسی‌زبانِ اپوزیسیون بی‌اعتمادند! +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جنگ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران قطعی است و نقش  بی‌بی‌سی فارسی کاملا فرماندهی این جنگ است و جایگاهی استراتژیک در آن دارد.خبرنگاران و مجریان شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی دقیقا در جایگاه افسر جنگ روانی نشسته است و سخن مصاحبه شونده را آنگونه بازتکرار می‌کند تا استراتژی نوشته شده را علیه ایران پیاده کند.

اما گاهی مهمان گفتگوهای این شبکه ضدانقلاب صحبت ها و حقیقت هایی را بر روی آنتن شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی بیان می کنند که نشان می دهد کارشناسان این شبکه نیز به قدرت ایران وشکست پروژه های دشمنان ایران واقفند. به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که یکی از کارشناسان بی‌بی‌سی در آن به بی اعتمادی مردم ایران نسبت به رسانه های فارسی‌زبانِ اپوزیسیون و دشمنی واضح این شبکه ها با مردم و ملت ایران اعتراف می کند و می گوید : مردم ایران به ما و رسانه های فارسی‌زبانِ اپوزیسیون بی‌اعتمادند!

در ادامه ویدئوی مربوطه را مشاهده می کنید:

انتهای پیام/

برچسب ها: bbc ، جنگ روانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۷ تير ۱۳۹۸
خباثت خودشان را از زبان خودشان اعتراف می کنند.اللهم اشغل الظالمین الظالمین.....
Switzerland
سعید فروزان
۲۱:۲۴ ۰۷ تير ۱۳۹۸
ایرانیان اگر به اینگونه شبکه ها رو نگاه میکنند صرفا برای سرگرمی است ، سیرک بخواهند بروند یا سینما ضمن هزینه داشتن وقت میبرد ، نشستن در خانه ،یک مشت دلقک به نام اپوزیسیون میایند بی بی سی یا صدای امریکا ، ادای آدم فهمیده و روشنفکر را در میاورند ،والله هیچ دلقک سیرکی نمیتواند مثل ،مثلا نوریزاد برنامه اجراکند، یا مثل همین بهائی در بی بی سی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۷ تير ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسراییل
مرگ بر آل سعود مرگ بر آل خلیفه مرگ بر امارات
(مرگ بر اسراییل)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۰۷ تير ۱۳۹۸
دقیقا"