کمک وزارت نفت برای تکمیل طرح‌های آموزشی نیمه تمام در جنوب بوشهر

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: تلاش می‌شود طرح‌های آموزشی نیمه تمام جنوب استان بوشهر با کمک وزارت نفت تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهراله رخشانی مهر در نشست با مسئولان اجرایی شهرستان جم افزود: بررسی‌های میدانی در استان بوشهر نشان می‌دهد با استفاده از منابع موجود می‌توان بخش عمده‌ای از طرح‌های نیمه تمام را تا پایان امسال به مرحله بهره برداری رساند.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود تخصیص اعتبار سازمان نوسازی مدارس با توجه به وعده مسئولان مربوط در سازمان برنامه و بودجه به ۵۲ درصد برسد که البته در بخشی از ردیف‌های بودجه امکان ابلاغ و تخصیص ۱۰۰ درصد هم وجود دارد.

رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: اگر ببینیم استانی رغبتی به اجرای تعهدات خود ندارد از سهم اعتبارات آن‌ها کاسته و به استان‌های فعال افزوده می‌شود.

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر هم گفت: با کمک مسئولان اجرایی شهرستان‌ها به دنبال ساماندهی طرح‌های مدرسه سازی در استان هستیم.

احمد مرادی افزود: با کار کارشناسی، مشکلات موجود در نیاز‌های مدارس را مشخص کرده‌ایم و با توجه به منابع اعتباری به دنبال کاهش مشکلات در این بخش هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به مهاجر پذیربودن شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر شاهد افزایش دانش آموزان هستیم که با زیرساخت‌های آموزشی چندان سازگار نیست.

سکینه الماسی افزود: کمبود واحدهای آموزشی و تخریبی بودن بخشی از مدرسه‌های موجود به خصوص در جنوب استان بوشهر توجه به این بخش را دوچندان کرده است.

وی یادآور شد: البته با کمک وزارت نفت ۵۰ مدرسه با اعتبار دو هزار میلیارد ریال در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر در حال ساخت است.

انتهای پیام/ک

ساماندهی طرح‌های مدرسه سازی در جنوب بوشهر با کمک وزارت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.