آموزش و فرهنگ سازی در کنترل شیوع مواد مخدر تأثیر بسزایی دارد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان مدارس را بهترین مکان برای آموزش پیشگیری از اعتیاد به نسل جوان دانست و گفت: آموزش و فرهنگ سازی در کنترل شیوع مواد مخدر تأثیر بسزایی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام عبدالصاحب حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان با وجود تخریب بخش اعظمی از زیرساخت‌های کشور و وارد آوردن خسارات سنگینی به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ایران اسلامی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس نتوانستند این نظام را به زانو در بیاورند و بر همین اساس به جنگ نرم روی آوردند.

وی شیوع مواد مخدر در جامعه و مبتلا کردن نسل جوان ما به استفاده از مواد مخدر صنعتی و سنتی را نمونه‌ای از تهاجم فرهنگی دانست و افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اقدام به توزیع بخش عظیمی از انواع مواد مخدر در جامعه کردند و به تبع آن نیز برخی جوانان ما به این ماده افیونی مبتلا شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه کشور ما در مبارزه با مواد مخدر تمام امکانات خود را به کار گرفته است، ابراز داشت: پلیس نیز در راستای مبارزه با تهیه، توزیع و فروشنده مواد مخدر شهدا، جانبازان و ایثارگران متعددی را به این نظام و انقلاب اهدا کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا همچنین لازم است خانواده‌ها، دستگاه‌های ذی‌ربط و معلمان و اساتید هوشیار باشند تا از شیوع و گسترش مواد مخدر و اعتیاد به آن در جامعه جلوگیری و جوانان ما را با تأثیرات مخرب مواد مخدر آشنا کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و فرهنگ سازی در کنترل شیوع مواد مخدر در میان افراد جامعه تأثیر بسزایی دارد، گفت: لازم است تا آموزش از پایه‌های ابتدایی آغاز شود و مدارس بهترین مکان برای ارائه این آموزش‌ها است به نوعی که کارشناسان مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان کاشان می‌توانند در تحقق این مهم نقش بسزایی دارند.

انتهای پیام/م

 

صحبتهای رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان درباره مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.