نماز جمعه مهاباد؛

شکست معامله قرن درس عبرتی برای استکبارجهانی و رژیم صهیونیستی

امام جمعه مهاباد: شکست معامله قرن درس عبرتی برای استکبارجهانی و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حاج ماموستا عبدالاسلام امامی در خطبه‌های نماز امروز ضمن محکوم کردن معامله قرن افزود: شکست معامله قرن درس عبرتی برای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است که نمی‌توانند به سرزمین‌های اسلامی دست درازی کنند. 

وی اافه کرد: امریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در معامله‌ای که به نام معامله قرن نام نهاده اند قصد دارند فلسطینی‌هایی را که پناهجوی کشور‌هایی همچون لبنان، مصر و روسیه شده اند را درهمان کشور‌ها تبعه کنند و به آن‌ها مبالغی پول بدهند این کار یعنی فروش وطن و میهن و هیچ مسلمانی کشور و میهنش را نمی‌فروشد.

خطیب جمعه مهاباد همچنین به پیدا شدن جسد یک مرد مهاجر به همراه دخترش در رودخانه مرزی آمریکا و مکزیک اشاره کرد وافزود: این اتفاق بار دیگر اوضاع نابسامان مرز‌های آمریکا را مشخص کرد.

امام جمعه مهاباد در ادامه ضمن گرامیداشت سالروز بمباران شیمیایی سردشت، سکوت مجامع بین المللی را درباره این جنایت غیرانسانی محکوم کرد.

سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه حجت الاسلام آقا محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد بود وی سیاستگذاری، پشتیبانی و نظارت برتبلیغات دینی، تأسیس تشکل‌های لازم برای تقویت و هدایت مداوم، با تأکید بر وحدت تمام مذاهب اسلامی وحراست ازآن را، از مهمترین فعالیت‌های این سازمان برشمرد.

انتهای پیام/ج

خطبه های نماز جمعه امروز مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.