ضرب‌وشتم شدید مشتری توسط کارمندان رستوران مک دونالد +فیلم

حمله کارمند مک‌دونالد با یک شی فلزی به یک مشتری این رستوران در لندن صحنه‌ای وحشتناک را در مقابل چشمان وحشت‌زده مشتریان رقم زد.

درگیری فیزیکی شدید مشتری با کارمندان رستوران + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  ویدئویی که به تازگی منتشر شده است درگیری شدید یک کارمند رستوران مک دونالد با یک مشتری در یکی از شعب آن در شهر لندن را نشان می‌دهد. این درگیری فیزیکی شدید پس از آن رخ داد که این مشتری از روی کانتر رستوران پرید و با کارمندان درگیر شد.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این درگیری فیزیکی شدید را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود که یک مشتری با پریدن از روی کانتر، خود را به یکی از کارمندان می‌رساند و با او درگیر می‌شود. در ادامه یکی دیگر از کارمندان رستوران از پشت سر و با یک شی آهنی به این مشتری حمله‌ور می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که این کارمند به دفعات متعدد با این شی فلزی بر سر مشتری می‌کوبد. این ویدئو سپس کارمند دیگر رستوران را نشان می‌دهد که تنها نظاره‌گر این صحنه وحشتناک بود.

این ویدئو روز چهارشنبه ابتدا در اسنپ‌چت به اشتراک گذاشته شد. هنوز دقیقاً مشخص نیست این درگیری در کدام شعبه رستوران مک‌دونالد در لندن رخ داده است. همچنین مشخص نیست آیا این مشتری پس از این درگیری برای شکایت به پلیس لندن مراجعه کرده است.


بیشتر بخوانید: واکنش غیرمنتظره مرد گیاهخوار به سرو گوشت در رستوران! +فیلم


انتهای پیام/

ضرب و شتم شدید مشتری توسط کارمندان رستوران مک دونالد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۳۵ ۱۰ تير ۱۳۹۸
اراذل و اوباش باید اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۰ تير ۱۳۹۸
ببینید چه خبره !
آخرین اخبار