هادی: به زور مُسکن کشتی گرفتم/ از خداحافظی کمیل ناراحت شدم

نفر اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۱۲۵ کیلو گرم گفت: از ناحیه کمر دچار آسیب بودم و به زور مسکن در انتخابی کشتی گرفتم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز هادی درباره عملکردش در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: از یک هفته قبل کمر درد شدیدی داشتم و نمی‌توانستم حتی تکان بخورم باور کنید در این مدت خیلی اذیت شدم و به زور مسکن در انتخابی تیم‌ملی کشتی گرفتم.

وی تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم با توجه به شرایط جسمانی که داشتم نتیجه لازم را گرفتم و امیدوارم در مدت باقی‌مانده تا رقابت‌های جهانی با رسیدن به آمادگی مطلوب بتوانم در این رویداد پر اهمیت به میدان بروم.

قهرمان بازی‌های آسیایی درباره برنامه اش برای آینده گفت: بعد از تصاحب دوبنده تیم ملی در رقابت‌های جهانی تمام تلاش می‌کنم ابتدا یک مدال خوشرنگ‌تر از سال گذشته را همراه با سهمیه المپیک به دست آورم.

هادی با اشاره به خداحافظی کمیل قاسمی خاطرنشان کرد: کمیل از افتخارات ورزش و کشتی ایران است. ما به واسطه سال‌ها حضور در اردو‌های تیم ملی خیلی دوست هستیم. امروز از خداحافظی این قهرمان با اخلاق خیلی ناراحت شدم و واقعا خداحافظی یک قهرمان خیلی سخت و ناراحت کننده است.

 انتهای پیام/

اظهارات هادی در خصوص رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار