۴۰۹ مورد اطفای حریق و امداد و نجات در آمل

سرپرست سازمان اتش نشانی آمل از ۴۰۹ مورد اطفای حریق و امداد و نجات سه ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  پیروز کاویانپور سرپرست سازمان اتش نشانی آمل گفت: از ابتدای امسال ۴۰۹ مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات صورت گرفت که ۱۵۱ مورد اطفای حریق و ۲۵۸ مورد عملیات امداد و نجات بوده است.

وی با بیان اینکه فضای سبز بیشترین تعداد را در بخش اطفای حریق داشته است، افزود: ۳۹ مورد فضای سبز، ۲۹ مورد مسکونی و مابقی، حریق خودرو، موارد صنعتی و تجاری بوده اند.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهر آمل ادامه داد: در عملیات امداد و نجات، بیشترین حادثه گرفتن حیوانات بوده است که به ۱۱۷ مورد می‌رسد، ۴۳ مورد آسانسور و مابقی سقوط در چاه، تصادف، درآوردن انگشتر، باز کردن درب، سقوط اشیا و اجسام است.

کاویانپور افزود: سال ۷۸ که وارد آتش نشانی شده بودم، تعداد اطفای حریق بخاطر وجود، بخاری قطره‌ای زیاد بود و کمتر شبی می‌شد، که آتش سوزی نداشته باشیم، اما امروزه به خاطر رعایت بیشتر ایمنی و وجود گاز حادثه‌های از این دست کمتر رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه از نظر تجهیزات مانند کلان شهر‌ها هستیم، ادامه داد: ۵ ایستگاه، ۱۰۳ نیروز عملیاتی و ۱۸ نیروی اداری در سه شیفت برای خدمت رسانی به مردم آماده هستند، زمان عصر در میدان اصلی شهر ماشین‌های آتش نشانی حضور دارند تا در صورت بروز حادثه خود را به سرعت به محل برسانند.

کاویانپور با بیان اینکه در خرداد ماه امسال ۱۶۵ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات صورت گرفته است، گفت: از این تعداد ۶۵ مورد اطفای حریق و ۱۰۰ مورد عملیات امداد و نجات بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهر آمل افزود: از ۴۰۹ حادثه از ابتدای امسال ۳۲۹ مورد درون شهری و مابقی در روستا‌های اطراف و در محدوده رخ داده است.

انتهای پیام/آ
 
 

نجات جان ۴۰۹ شهروندان آملی از مرگ حتمی

برچسب ها: حادثه ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار