ملت درحال تحریم با موشک‌های بومی پهباد آمریکایی را سرنگون میکند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رامسر گفت: ملت درحال تحریم در ذلت را بسته اند و با موشک‌های بومی پهباد آمریکایی را سرنگون می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع عزاداران شب شهادت امام جعفرصادق (ع) در رامسر گفت: مردم مازندران یک بازوی قوی در جنگ بودند و کشور به فرزندان مازندران و منش پهلوانی آنان افتخار میکند.

وی افزود: شهید شیرودی و شهید خلعتبری که از شهدای شاخص منطقه هستند با برادم شهیدم آشنا بودند و همیشه وصف این سرداران را به ما میگفت.

حداد عادل با بیان اینکه انقلاب اسلامی از دل حوزه علمیه برخواسته است و در ۴۰ سال گذشته به دست روحانیت اداره شده گفت: امریکا برای اینکه با ایران بنشیند از نخست وزیر ژاپن خواسته پادرمیانی کند، اما رهبر انقلاب اسلامی می‌فرمایند من ترامپ را شایسته آن نمیدانم که حتی یک پیام بفرستم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: رهبر یک کشور به برکت خون حسینی با عزت دست رد به سینه آمریکا می‌زند، اما کشوری هم هست که آمریکا آن را گاو شیرده تعبیر میکند و تحقیر میکند.

وی با بیان اینکه مردم ایران در ذلت را بسته اند و راه عزت را پیش گرفته اند، گفت: آمریکا پیشرفته‌ترین پهباد خود را به سمت مرز‌ها ایران میفرستد، اما ملت درحال تحریم با موشک‌های بومی این پهباد را سرنگون میکند.

رییس فرهنگستان زبان فارسی گفت: مردم رامسر از نعمت‌های خدادادی زیادی برخوردار هستند و باید قدر این محیط زیست و طبیعت را بدانند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دو تهدید در کمین مازندران اشاره میکند و با بیان اینکه آسیب محیط زیست طبیعی با از بین بردن کشاورزی و تبدیل شدن آن به ویلا خطر بزرگ مازندران است، افزود: مباحث زیست فرهنگی خطر دوم مازندران است که باید ویژه به آن توجه داشت.

 
وی گفت: سابقه دیانت مردم رامسر بسیار بالاست و باید بدانند که فرهنگ مردم با وجود حضور سیل مسافران و گردشگران درحال خطر است.
 
مشاور مقام معظم رهبری افزود: موضوع عفاف و حجاب در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد و هم دولت و هم مردم در این بحث باید به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/آ
 


مردم ایران در ذلت را بسته اند و راه عزت را پیش گرفته اند

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار