بازدید نمایندگان اتحادیه اروپا از کانون‌های گرد و غبار شرق اهواز

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: هیات ۴ نفره نمایندگان اتحادیه اروپا از کانون‌های گرد و غبار شرق اهواز دیدن کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهریار عسکری، مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: یک هیات ۴ نفره از کشور‌های فنلاند، اتریش و آلمان به همراه ۴ نماینده سازمان حفاظت محیط زیست از جمله معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان و مدیر کارگروه ملی مقابله با گرد و غبارو ۲ کارشناس به خوزستان سفر کردند.

وی افزود: این هیات از سازمان حفاظت محیط زیست سفری ۲ روزه به خوزستان دارند و در طی آن، امروز از کانون‌های گرد و غبار شرق اهواز، آزمایشگاه و ایستگاه پایش هوا در اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان بازدید کردند. همچنین فردا از سایت دفن زباله صفیره اهواز بازدید می‌کنند و در جلسات کارگروه گرد و غبار و کارگروه پسماند در استانداری خوزستان شرکت می‌کنند.

عسکری بیان داشت: هدف از این بازدیدها، بررسی امکان انتقال تجارب اتحادیه اروپا در مباحث پسماند و آلودگی هوا به ایران است. بر اساس توافق بین سازمان حفاظت محیط زیست ایران و اتحادیه اروپا، خوزستان از سوی سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان پایلوت برای طرح‌های مربوط به پسماند و آلودگی هوا در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

کانون های گرد و غبار خوزستان زیر ذره بین مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۸:۳۹ ۰۸ تير ۱۳۹۸
انتقال تجربه که نیاز به این بازی ها و بازدیدها ندارد