تراکتور ۳ بازیکن خارجی جذب می‌کند

سرمربی تراکتور از اردوی یک ماهه تیم تراکتور در ترکیه و خرید سه بازیکن خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور گفت: استقبال از من در تبریز به قدری با شکوه بود که اصلا چنین انتظاری نداشتم و این نوع رفتار من را خوشحال کرد.

وی با بیان اینکه من سرمربی تیمی شده‌ام که انتظارات زیادی از آن وجود دارد، افزود: تیم تراکتور یک تیم با طرفداران میلیونی است و تا به حال قهرمانی نداشته و این قهرمانی را از من می‌خواهند.

سرمربی تیم تراکتور تاکید کرد: من وقتی این مسئولیت را بر عهده گرفتم هدف کسب قهرمانی را داشتم و با دیدن این تماشاگر‌ها و انتظارات موجود در تصمیم خود جدی‌تر شده و کادری برای رسیدن به این هدف را تشکیل داده‌ام.

وی ادامه داد: امیدوارم همه برنامه‌های پیش بینی شده‌مان نتیجه بدهد تا بعد از لیگ برتر یک خوشحالی و شیرینی به همه هواداران این تیم بزرگ و ترک‌های عزیز بدهیم.

دنیزلی در رابطه با امکانات باشگاه گفت: یک کمپ نیمه آماده مختص باشگاه تراکتور وجود دارد که تا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید و در کنار آن دو سالن و ورزشگاه برای تمرینات وجود دارد که در سطح خوبی هستند.

وی با بیان اینکه تا ۱۰ روز دیگر تمرینات را در کشور ترکیه آغاز خواهیم کرد و نزدیک به یک ماه در ترکیه تمرین خواهیم کرد، افزود: بعد از آن نیز لیگ برتر ایران شده و با تمرینات انجام گرفته قطعا با قدرت پای در میدان خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم تراکتور افزود: بازیکنان خوبی در تیم هستند و سه نفر از آن‌ها در تیم ملی بازی کرده و جزو بهترین بازیکنان هستند، ولی سه بازیکن خارجی نیز مدنظر داریم و اقدامات برای حاضر شدن آن‌ها در تیم تراکتور را فراهم خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر برای انتخاب سه بازیکن مد نظر جلسه داشتیم و نهایی نشده‌اند، ولی هرگونه احتمال مبنی بر حضور بازیکن ترکیه‌ای یا سایر کشور‌ها وجود دارد و صرفا افرادی خواهیم آورد که هدفش منطبق با هدف ما که همان قهرمانی تراکتور است یکی باشد.

دنیزلی با بیان جمع کردن همه خوب‌ها کنار هم لازمه موفقیت نیست، اظهار داشت: خوب، متوسط و حتی بعضا زیر متوسط‌ها کنار هم می‌توانند مکمل یکدیگر باشند و تیم را یکدست‌تر کنند.

 

انتهای پیام/ش

 اردوی یک ماهه تراکتور در ترکیه

برچسب ها: اخبارورزشی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.