انتشار تصاویر جدید بازی Death Stranding +عکس

کوجیما در صفحه توییتر خود تصاویر جدیدی از بازی Death Stranding منتشر کرد.

انتشار تصاویر جدید بازی Death Stranding + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هیدئو کوجیما یکی از بزرگ‌ترین داستان نویسان و همچنین کارگردانان عناوین رایانه‌ای است که در منتظر نگه داشتن گیمر‌ها توانایی و مهارت خاصی دارد و هربار با انتشار تصویری مبهم از عناوین در دست ساخت خود، انتظار و اشتیاق کاربران را بیشتر می‌کند. عنوان Death Stranding که در حاشیه مراسم E3 نمایش داشت، مبهم‌ترین بازی کوجیما به شمار می‌رود و تاکنون کوجیما هیچ عنوانی را مثل این بازی در ابهام نگه نداشته است.

باوجود نمایش تریلر از این بازی همچنان اطلاعات بسیار کمی از آن موجود و حتی داستان اصلی باازی نیز نامعلوم است. این مخفی نگه داشتنن اطلاعات بازی توسط کوجیما، سبب شده است تا گیمر‌ها به شدت تشنه این عنوان شوند و تمامی اخبار مربوط به آن را دنبال کنند. به تازگی کوجیما در صفحه توییتر خود تصاویری هنری از شخصیت اصلی بازی منتشر کرده است که در این تصاویر از ۲ مدل لباس جدید برای این شخصیت رونمایی کرده است. این تصاویر که از روی مانیتور کوجیما گرفته شده‌اند طبق معمول به کمک خوراکی‌های کوجیما تزئین شده‌اند و کوجیما از این تصاویر در کنار خوراکی‌های خود رونمایی کرد.


بیشتر بخوانید: احتمال خداحافظی کریتوس از سری God Of War


در یکی از این تصاویر سم لباس قرمز رنگی بر تن کرده است که رنگ لباس او با رنگ گیلاس‌های روی میز همخوانی دارد و کوجیما عنوان این عکس را بسیار خسته انتخاب کرده است. این تصویر احتمالا سم را در حین یکی از ماموریت‌های بازی نشان می‌دهد و از آنجایی که طراح او اعلام می‌کند که سم خسته است، احتمالا این ماموریت یکی از ماموریت‌های مهم در بازی است.

انتشار تصاویر جدید بازی Death Stranding + عکس

در تصویر دومی که کوجیما منتشر کرد عبارت وقت استراحت دیده می‌شود و کوجیما غذا‌های خود را جلوی مانیتور قرار داده است. در این تصویر شخصیت بازی در حال نگاه کردن به نقطه‌ای در دور دست است که احتمالا این تصویر از روی فیلم‌های موجود در بازی گرفته شده است و ربطی به ماموریت‌های موجود در بازی ندارد.

انتشار تصاویر جدید بازی Death Stranding + عکس

اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست و باید تا زمان عرضه آن به صورت انحصاری برای کنسول PS4 تا تاریخ ۸ نوامبر سال جاری صبر کرد.

انتهای پیام/

کوجیما تصاویر جدید بازی Death Stranding را منتشر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار