با صدور بیانیه شدیدالحن؛

حوزه علمیه قم،اقدام سخیف ترامپ در تحریم رهبر انقلاب را محکوم کرد

حوزویان قم ضمن محکومیت اقدام سخیف ترامپ در تحریم رهبری خواستار پاسخ قاطع مراجع تقلید در برابر این اقدام زشت شدند.

حوزه علمیه قم،اقدام سخیف ترامپ در تحریم رهبر انقلاب را محکوم کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛طلاب،اساتید و روحانیون حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای حرکت مذبوحانه و اقدام سخیف ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تحریم کردن رهبر معظم انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

در این بیانیه که شامگاه شنبه در آیین سالگرد حمله خونین دژخیمان رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه در سال ۴۲ قرائت شد، آمده است، رئیس جمهوری نابخرد و احمق آمریکا بار دیگر مقدس‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر عظیم الشان جهان اسلام حضرت آیت الله  خامنه‌ای را هدف قرار داده و این شخصیت عظیم اسلامی و جهانی را تحریم نموده است.


بیانیه حاکی است: ما اساتید، بسیجیان و طلاب حوزه علمیه قم در روز فیضیه اعلام می‌داریم رئیس جمهور مستاصل و درمانده آمریکا کوچک‌ترین از آن است که در مقابل رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بایستد و دست به چنین اقدام سخیف و بی ارزش بزند.


بیانیه ادامه یافته است: از محضر نورانی مراجع عظام تقلید اساتید حوزه جامعه مدرسین شورای مدیریت حوزه می‌خواهیم هر چه سریع‌تر پاسخ قاطع به این یاوه گویان بی قدرت استکبار جهانی داده و این حرکت زشت و ناپسند را محکوم نمایند.


آیین بزرگداشت پنجاه و هشتمین سالگرد حمله خونین دژخیمان رژیم پهلوی به فیضیه با حضور آیات سید محسن خرازی، سید محمد سعیدی، هادوی تهرانی، بهرام سرمست استاندار قم و احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.

انتهای پیام/ش

بیانیه حوزویان قم در پی تحریم رهبر معظم انقلاب از سوی ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.