پایان هشتمین رنکینگ اسنوکر خوزستان با درخشش اسنوکرباز اهوازی

نائب رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس بانوان خوزستان از پایان هشتمین رنکینگ اسنوکر خوزستان با درخشش اسنوکرباز اهوازی خبر داد.

معصومه مجدم، نائب رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس بانوان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: هشتمین دوره رنکینگ اسنوکر خوزستان به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ۶ تیر ماه به مدت ۲ روز در باشگاه بیلیارد صدف اهواز برگزار شد.

وی بیان داشت: این رقابت‌ها در رده سنی آزاد با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان‌های اهواز، امیدیه، ماهشهر، اندیمشک و دزفول بصورت گروهی- تک حذفی برگزار گردید.

مجدم تصریح کرد: امین مرداسی و علی بابادی در بازی رده بندی با هم به رقابت پرداختند، دیدار فینال بین احسان آرپناهی و میلاد پیرمحمدی برگزار شد که پیرمحمدی از اهواز با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد و در جایگاه نخست ایستاد، آرپناهی از دزفول و بابادی از ماهشهر به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

نائب رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس بانوان خوزستان اظهار داشت: جوان‌ترین شرکت کننده در این دوره از مسابقات امیرمحمد کاید گپ با ۱۲ سال سن از دزفول بود.

گفتنی است مسئول برگزاری مسابقات عماد شقاقی، سرداور مجید شیرین کار و قضاوت بازی‌ها را احسان محمدقاسمی، امیرفربد خسروی بروجنی، هدی ضیاغم و مریم ادیب مهر برعهده داشتند.

در پایان به نفرات برتر لوح و جایزه نقدی اهداء شد.

انتهای پیام/گ

رنکینگ اسنوکر، برترین‌های خود را شناخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.