رفع تصرف از موقوفه میلیاردی دراستان زنجان

 رییس اداره اوقاف و امور خیریه زنجان گفت:زمین کشاورزی و یک ساختمان مسکونی با ارزش بیش از یک میلیاردتومان از دست متخلفان رفع تصرف شد.

رفع تصرف و خلع ید از موقوفه میلیاردی دراستان زنجانحجت الاسلام جنتی رییس اداره اوقاف و امور خیریه زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: در راستای حفظ و صیانت از موقوفات، با پیگیر‌های جدی و مستمر اداره اوقاف و امورخیریه و با دستور صریح و قاطع دادستان  بعد از شناسایی و احراز تخلف متصرفین اقدام به اجرایی حکم قضایی در رابطه با این پرونده و رفع تصرف از این زمین کشاورزی و ساختمان مسکونی شد.

وی افزود:  این زمین کشاورزی به ارزش ۱ میلیارد  تومان در روستای انذر جدید از توابع شهرستان طارم استان زنجان که باتلاش ها و پیگیری‌های چندین ماهه شناسایی و در سامانه جامع موقوفات ثبت گردید.
 
حجت الاسلام جنتی ادامه داد: اجورمعوقه واجاره دوسال آن جمعا بمبلغ بیست وپنج میلیون وصدهزارتومان ازمتصرف اخذ و به سامانه جامع موقوفات واریز گردید وبامتصرف برای مدت دوسال اجاره نامه منعقدگردید.

وی بابیان اینکه این جدیت و برخورد قاطعانه در راستای صیانت از موقوفات انجام می‌گیرد، عنوان کرد: به هیچ کس اجازه داده نخواهد شد تا حق موقوفات را ضایع و به آن تعرض کنند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه زنجان  با تاکید بر جایگاه ارزشمند سنت حسنه وقف گفت: مردم خیرخواه این  استان موقوفات زیادی را به جای گذاشته و این اداره بر خود لازم می‌داند که در جهت حفظ و صیانت از آن‌ها تلاش کند.
 
انتهای پیام/ن
 

رفع تصرف از زمین کشاورزی دراستان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.