فرمانده انتظامی ساوه تشریح کرد؛

جزئیات دستگیری قاتلان مادر و دختر ساوجی/ قاتلان با تغییر چهره در شیراز مخفی شده بودند + عکس

فرمانده انتظامی ساوه از شناسائی محل اسکان موقت مظنونان به قتل مادر و دختر ساوجی در شهرستان شیراز خبر داد.

جزئیات دستگیری قاتلان مادر و دختر ساوجی/ قاتلان با تغییر چهره در شیراز مخفی شده بودند + عکسسرهنگ اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه که دیروز ۸ تیر خبر دستگیری قاتلان مادر و دختر ساوجی در فارس را داد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جزئیات این دستگیری را تشریح کرد.

سرهنگ اسدی گفت: پس از وقوع قتل، جلسه‌ای متشکل از کادر انتظامی تخصصی و نیز کارآگاهان مجرب در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان تشکیل شد و ضمن انجام تحقیقات جامع و بهره گیری از توان اطلاعاتی، عملیاتی و فنی پلیس استان مرکزی و شهرستان ساوه، برنامه ریزی لازم برای شناسائی و دستگیری مظنونان بعمل آمد.

وی با اشاره به پیدا شدن اجساد ۲ مقتول در زیرزمین محل مسکونی اضافه کرد: با توجه به اینکه زن و مرد مستاجری که زیرزمین را بیش از یک سال اجاره کرده بودند زمان کشف اجساد محل اقامت خود را ترک کرده بودند لذا به نظر پلیس مظنونان اصلی این سانحه همان مستاجران بودند.

مظنونان با تغییر چهره در پارکی در شهر شیراز مخفی شده بودند

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان اینکه مظنونان با برپایی چادر در یکی از پارک‌های شهر شیراز تحت عنوان مسافر سکونت موقت داشتند ادامه داد: پس از مشخص شدن محل اسکان موقت مظنونان پس از ۲۵ روز از وقوع قتل بلافاصله ۲ اکیپ از زبده‌ترین ماموران پلیس شهرستان ساوه به استان فارس اعزام شدند و پس از ۴۸ ساعت تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر در شهر شیراز در یک عملیات ضربتی هر دو مظنون اصلی که زن و شوهر بودند را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه مرد مظنون با کلاه گیس تغییر چهره داده بود تا از چنگال عدالت فرار کند، تصریح کرد: مظنونان به محض دستگیری با هماهنگی قضائی لازم به شهرستان ساوه منتقل شدند و در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کردند.

سرهنگ اسدی گفت: هر دو مظنون معتاد به مواد مخدر سنتی و صنعتی و دارای سوابق کیفری متعدد هستند به گونه‌ای که مرد مظنون ۴۶ ساله به دلیل ارتکاب جرائمی نظیر قتل عمد، شروع به قتل و حمل و نگهداری مواد مخدر بالغ بر ۲۲ سال در زندان بوده است.

با وجود اعلام قاتلان تحقیقات بیشتر برای علت اصلی وقوع قتل ادامه دارد

وی اظهار کرد: مظنونان در بررسی‌های اولیه اختلافات جزئی بین موجر و مستاجر را علت وقوع قتل اعلام کردند، اما تحقیقات بیشتر برای علت اصلی وقوع قتل ادامه دارد.

بامداد ۱۳ خردادماه ۹۷ گزارشی از وقوع قتل در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان ساوه به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد .

در بررسی‌های انجام شده مشخص شد مادری ۷۳ ساله به همراه دختر ۴۶ ساله به قتل رسیده است.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۲۳:۳۴ ۰۹ تير ۱۳۹۸
یارو به خاطر قتل عمد زندان بوده ولش کردن دوباره آدم کشته...
Iran (Islamic Republic of)
علی*
۱۵:۰۳ ۰۹ تير ۱۳۹۸
بیچاره ها.. همسایه های داداشم بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۰ تير ۱۳۹۸
آخيييي