مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام عنوان کرد؛

رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر استان ایلام

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تا کنون تخلفات ۱۰۴ پرونده در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بررسی شده است.

رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛نوراله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: از ابتدای سال تاکنون دو جلسه مربوط به کمیسیون ماده ۱۱ با موضوع تخلفات مربوط به رانندگان و دو جلسه مربوط به کمیسیون ماده ۱۲ با موضوع شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر در این اداره کل تشکیل شده است.

وی افزود: در این رابطه تعداد ۶۵ پرونده تخلف در کمیسیون ماده ۱۱ مورد بررسی قرار گرفته است که عمده تخلفات بررسی شده را عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوط به تهیه تنظیم و استفاده از بارنامه، عدم رعایت ضوابط و مقررات مربوط به تهیه تنظیم و استفاده از صورت وضعیت مسافری، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده، عدم استفاده از تجهیزات ایمنی بوده است.

دلخواه با اشاره به آرای صادره در کمیسیون ماده ۱۱ بیان کرد: از تعداد۳۹ پرونده ۲ مورد تذکرکتبی، ۱ مورد قطع خدمات یک ماهه،۳۱ مورد برائت و ۵ مورد جریمه نقدی از آرای صادره در این کمیسیون بوده است.

انتهای پیام/ د

بررسی تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا و مسافر

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.