فرار استقلال از محرومیت در ۴۸ ساعت

پرونده بازیکن خارجی اسبق تیم فوتبال استقلال تا ۴۸ ساعت دیگر مختومه می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران تیم فوتبال استقلال تهران کمتر از ۱۰ روز دیگر فرصت دارند تا بدهی ۴۳۰ هزار دلاری خود را به پروپئیچ بازیکن اسبق تیمشان پرداخت کنند. به همین منظور از ۱۵۰ هزار دلاری که از بابت انتقال تیام، از تیم فوتبال عجمان امارات به لیگ ترکیه بدست آمده است را برای پرداخت بخشی از بدهی خود به بازیکن کروات در نظر گرفتند.

همچنین مسئولان باشگاه استقلال به دنبال این هستند تا مابقی رقم بدهی را تامین کنند تا این پرونده را مختومه شود.

استقلال در صورتی که نتواند در تاریخی که از قبل اعلام شده است بدهی ۴۳۰ هزار دلاری اش را به پرو پئیچ پرداخت کند با خطر کسر ۶ امتیاز، محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی و حتی حذف از لیگ قهرمانان مواجه خواهد شد، اما با پیگیری مدیران استقلال بدهی این بازیکن خارجی تا ۴۸ ساعت دیگر پرداخت می‌شود تا استقلال با تهدیدی مواجه نشود.


بیشتر بخوانید:

واکنش استراماچونی به نخستین دیدار دوستانه استقلال

پیشنهاد خارجی برای بازیکن جنجالی استقلال


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۹ تير ۱۳۹۸
وزیر ورزززززززززززش فوتبال فقط برا پرسپولیس نیستتتتتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۰ تير ۱۳۹۸
وزیر فوتبال اگر با پرسپولیس بود پول ژوره بعد از 5 سال اونم در لحظه آخر با کلی بدبختی بدون هیچ کمک دولتی و درست قبل از محرومیت پرداخت نمیشد در ضمن این تیم لوس حکومتی(استقلال) تا کی قراره تمام بودجه دولت در زمینه فوتبال رو مال خود کنه خرید بازیکن توسط وزیر براتون کم نبوده تعویض مربی و پرداخت پول به دو مربی همزمان به دلار کافی نبوده میخواید بدهی هاتونو هم بده ؟ لابد بازم با لوس بازی و شلوغ کاری میخواید برای خودتون مشروعیت بخرید
آخرین اخبار