با حضور رئیس فدراسیون اسکیت؛

زلیخا فیضی به عنوان رئیس هیات اسکیت استان اردبیل انتخاب شد

زلیخا فیضی با رای اعضای هیات شهرستان‌ها به عنوان رئیس هیات اسکیت استان اردبیل انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در مجمع سالیانه هیات اسکیت استان اردبیل که با حضور رئیس فدراسیون اسکیت برگزار شد زلیخا فیضی پس از ارائه عملکرد با رای اعضای هیات شهرستان‌ها یک سال دیگر به عنوان رئیس هیات اسکیت استان اردبیل انتخاب شد.

زلیخا فیضی، رئیس هیات اسکیت استان اردبیل در این جلسه با اشاره به عملکرد هیات اسکیت در سال ۹۷ گفت: ایجاد سایت هیات اسکیت، برگزاری لیگ‌های استانی و برگزاری مسابقات انتخابی المپیاد استعداد‌های برتر کشور را از عمده فعالیت‌های هیات اسکیت استان اردبیل در سال ۹۷ دانست.

بهمن محمدرضایی، رئیس فدراسیون اسکیت نیز با بیان اینکه اتحاد و همدلی رمز سربلندی و موفقیت است به دوری از حاشیه و تنش تاکید و ادامه داد:در مقایسه با داشته‌ها نمی‌توان بصورت ۱۰۰ در صدی، اما با توجه به معقول بودن انتظارات می‌توان گفت که هیات اسکیت استان عملکرد خوبی و نمره قبولی را کسب می‌کند.

وی با اشاره به المپیک ۲۰۲۲ آسیا که در چین برگزار خواهد شد گفت: بر اساس شورای المپیک آسیا در سال ۲۰۲۲ مسابقات چین ۵ مورد از رشته‌های تحت پوشش اسکیت جزء بازی‌های آسیایی قرار گرفته اند که نوید توجه بیش از پیش ورزات ورزش و کمیته المپیک به این رشته ورزشی است.

رئیس فدراسیون اسکیت گفت:به پشتوانه پیگیری و حمایت‌های آقاخانی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل پیست اسکیت ۲۰۰ مترسرپوشیده برای استان اردبیل لحاظ شده که امیدواریم به عنوان تنها پیست اسکیت در کشور و در منطقه بتوانیم حداقل فاز یک این پیست را در دولت تدبیر و امید به پایان برسانیم.

انتهای پیام/ح

مجمع سالیانه هیات اسکیت استان اردبیل

برچسب ها: اسکیت ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.