پیکر شهید سلیمی که به تازگی شناسایی شده عصر امروز وارد فرودگاه بوشهر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیکر شهید غلامرضا سلیمی بعد از گذشت ۳۱ سال امروز با استقبال خانواده‌اش و مسئولان استان بوشهر وارد فرودگاه این شهر شد.

شهید غلامرضا سلیمی، فرزند درویش، متولد ۱۳۴۷ در روستای سالم آباد از توابع بخش دلوار تنگستان استان بوشهر است که در سال ۶۷ و در تک دشمن به شهادت رسید، اما پیکر مطهرش در منطقه زبیدات ماند و در شمار شهدای مفقودالاثر قرار گرفت.

پیکر این شهید والامقام بعد از گذشت ۳۱ سال در جریان عملیات اخیر کمیته جستجوی مفقودین، تفحص و از طریق وسایل شخصی همراه پیکر، شناسایی شد.

رئیسعلی دیگری به بوشهر افزوده شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مراسم استقبال از شهید سلیمی گفت: امروز بار دیگر شاهدیم که استان شهید پرور بوشهر میزبان یکی از سرداران دفاع مقدس است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: استان بوشهر مرکز حماسه جهاد و مقاومت بوده است و امروز یک رئیسعلی دیگر به استان افزوده شد.
وی تصریح کرد: پیام شهید سلیمی برای ما همانند همه شهدا پایبندی به اخلاق، پایداری،حفظ آرمان‌ها و دینداری است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: مردم استان بوشهر همواره رهرو راه شهدا هستند و این راه را با حفظ آرمان‌ها و ولایتمداری بصیرت و مقاومت ادامه خواهیم داد.

آرمان شهدا سربلندی ایران اسلامی است

استاندار بوشهر نیز گفت: به طور قطع آنچه که باعث شادی روح شهدا می‌شود ایستادگی و مقاومت برای حفاظت آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

عبدالکریم گراوند بیان کرد: شهدا برای حفظ دین و اسلام جان خود را تقدیم کردند و مردم و مسئدولان نباید بگذارند که مرور زمان باعث فراموشی راه و آرمان شهدا شود.

وی تاکید کرد:همه باید با حضور در صحنه و پاسداری از آرمان‌های شهدا و انقلاب نشان دهیم که از یاد شهدا غافل نیستیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: راه شهدا سربلندی ایران اسلامی است که باید ادامه یابد.

۱۳۰ شهید مفقود الاثر در استان بوشهر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در مراسم استقبال از شهید سلیمی گفت: پیکر این شهید بزرگوار ساعت ۷:۳۰ صبح سه شنبه با حضور مردم و مسئولان در بوشهر از بسیج مرکزی تا انتهای خیابان توحید تشییع و سپس به زادگاهش روستای سالم آباد تنگستان منتقل‌ می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری افزود: مردم در ورودی شهر دلوار و روستا‌های اطراف از این شهید استقبال خواهند کرد و مراسم وداع با شهید بزرگوار سه شنبه شب ساعت ۲۱:۳۰ در زادگاهش روستای سالم آباد برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: عصر چهارشنبه پیکر پاک شهید سلیمی با حضور مردم و مسئولان از دلوار تا مقبره کنونی این شهید که در جوار امامزاده جعفر روستای سالم آباد قرار دارد تشییع و در این محل به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با اشاره به وجود ۱۳۰ شهید مفقود الاثر در استان، ابراز امیدواری کرد چشم انتظاری خانواده‌های این شهدا هر چه زودتر پایان یابد و پیکر این شهدا نیز مانند شهید سلیمی به زادگاهشان برگردد.

انتهای پیام/ک

استقبال از شهید سلیمی در بوشهر

 

برچسب ها: شهید ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهیدامین رضاجعفریان سی سخت
۰۰:۰۱ ۱۱ تير ۱۳۹۸
دعاکنید که ان شاءالله به جمع شهدای اسلام بپوندم ودرکنارشهدای سی سخت خاکم کنند