توسعه بخش صنعت و معدن در شرایط جنگ اقتصادی ضروری است

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با تاکید بر همدلی مسئولان و فعالان بخش خصوصی گفت:توسعه بخش صنعت و معدن در شرایط جنگ اقتصادی ضروری است.

توسعه بخش صنعت و معدن در شرایط جنگ اقتصادی ضروری استبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه به مناسبت روز صنعت و معدن پیامی صادر کرد.

روز دهم تير ماه براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز صنعت و معدن ناميده شده است.

بی شک حوزه صنعت و معدن، بخش بسیار مهم و اثرگذاری در زمینه پیشرفت اقتصادی، ایجاد اشتغال و رونق تولید است.

این حوزه باید در این شرایط اقتصادی و در برهه ای از زمان که جنگ اقتصادی کاملا محسوس است باید با نگاهی مدبرانه و برنامه‌ای کاربردی و زیربنایی به سمت توسعه هر چه بیشتر، بهره وری و رونق بیش از پیش برسد.
همه عوامل اثرگذار در رونق این بخش اعم از دولت، بانک‌ها، بخش خصوصی، فعالان این بخش و... باید در اقدامی هماهنگ، جدی و خردمندانه مبتنی بر روش‌های کارشناسی و صحیح با تمام توان پای کار بیایند تا شاهد باشیم موتور محرک اقتصاد کشور جانی تازه بگیرد.
قطعا پارلمان بخش خصوصی به عنوان مشاور سه قوه در زمینه مباحث اقتصادی و انتقال مطالبات بخش خصوصی، همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود را برای بودن در کنار تمامی دست اندرکاران و فعالان بخش صنعت و معدن به کار می‌گیرد.
توانمندی بخش صنعت و استفاده صحیح از منابع معدنی و تلاش برای وصل حلقه های چرخه تولید موجب ایجاد فرصت های بیشتر برای اشتغال جوانان، صنایع تکمیلی و وابسته به مواد معدنی و حرکت در مسیر خودکفایی می‌شود.
استفاده از نظر نخبگان، ایجاد شرایط مناسب برای ورود سرمایه گذاران به بخش صنعت و معدن و همدلی مسئولان و بخش خصوصی راهکاری موثر برای ارتقای سطح کیفی و کمی در این حوزه است.
اینجانب روز صنعت و معدن را به تمامی صنعتگران، مهندسان صنعتی و كارگران زحمتكش تبریک می‌گویم و امیدوارم با همدلی و تعامل مستمر برای فردای بهتر این سرزمین عزیز گام‌های موثر و ماندگاری برداریم.

کیوان کاشفی
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه

 

انتهای  پیام/ز

 

بی شک حوزه صنعت و معدن، بخش بسیار مهم  است

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار