دستور معاون استاندار برای پیگیری حادثه کودک آزاری در قزوین

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین از مدیران کل بهزیستی و امور بانوان استانداری خواست که اقدام خشونت آمیز تنبیه دختر ۶ ساله به دست مادرش را در اسرع وقت بررسی کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار با ابراز تاسف از این اقدام ناشایست به مدیر کل بهزیستی استان و مدیر کل اموربانوان و خانواده استانداری قزوین ماموریت داد تا در اسرع وقت پس از بررسی ابعاد موضوع، اقدامات لازم را اعمال کند.

حبیبی در ادامه افزود: همانگونه که از آموزه‌های دین مبین اسلام و سیره معصومین (ع) بر می‌آید و کارشناسان امر نیز تاکید فراوان دارند، برخورد فیزیکی و تنبیه بدنی در تربیت کودکان یکی از مذموم‌ترین شیوه هاست و آثار بسیار سوئی را بر ذهن و روان آنان برجای می‌گذارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: کودک آزاری یکی از آسیب‌های اجتماعی است که به علت ویژگی‌های تاثیرگذار آن نیاز به بررسی و برنامه ریزی مناسب به منظور پیشگیری و کمک به رفع یا کاهش آن به شدت احساس می‌شود.

منوچهر حبیبی درپایان عنوان کرد: متاسفانه برخی از والدین به دلیل آگاهی نداشتن از عوارض مخرب تنبیه بدنی برفرزندان مرتکب این عمل می‌شوند و اینجاست که لزوم آگاهی بخشی و آموزش از سوی ارگان‌های مسئول و رسانه‌های جمعی به وضوح احساس می‌شود و درصورت تکرار مطابق قانون باید با اینگونه والدین رفتار کرد.

انتهای پیام/ک

کودک آزاری در قزوین 

برچسب ها: بهزیستی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار