به مناسبت سالروز شهادت شهید ابراهیم رشید؛

تلنگر برادر شهید خطاب به مسئولان: قبل از امضا کردن هر چیزی، به قطره‌ای از خون برادرم نگاه کنید +فیلم

برادر شهید مدافع حرم ابراهیم رشید در مراسم وداع با این شهید، تلنگر قابل‌تأملی به مسئولان کشور زد.

تلنگر قابل تامل برادر شهید ابراهیم رشید خطاب به رئیس جمهور و وزرا /آقای رئیس جمهور و وزرا قبل از امضا کردن اسناد داخلی و خارجی به قطره‌ای از خون برادرم نگاه کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید «ابراهیم رشید» رزمنده جبهه مقاومت از نیرو‌های تخریبچی تیپ مکانیزه ۲۰ رمضان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در حین انجام ماموریت مستشاری در تدمر سوریه به شهادت رسید.

این شهید مدافع حرم ۳۲ ساله اهل استان قم سرانجام روز یکشنبه ۱۰ تیرماه ۹۷ طی عملیاتی مستشاری در مسیر جاده تدمر- دیرالزور سوریه توسط برخورد با تله انفجاری به شهادت رسید.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم "محمد ابراهیم رشید" بعدازظهر سه‌شنبه ۱۲ تیر سال گذشته در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد که در این مراسم برادر این شهید خطاب به رهبر انقلاب و مسئولان کشور سخنانی به زبان آورد. او خطاب به مسئولان کشور گفت: هرآنچه که امضا می‌کنید، به یه قطره از خون داداشم‌ نگاه کنید و امضا کنید ...!

در ادامه این ویدئو را می‌بینید:

گفتنی است؛ شهید "ابوالقاسم رشید"، برادر این شهید  از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که پس از چندین سال مفقودیت، در سال ۷۳ در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم خاکسپاری شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۰ تير ۱۳۹۸
این نوع مسوولین و مدیران که قطعه ای از جهنمند اگر خون شهدا را پایمال کنند.
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۱۱:۲۹ ۱۰ تير ۱۳۹۸
خوشابحال شهداء.
آخرین اخبار