مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح خبر داد:

پرداخت وام قرض الحسنه به ۲۰۰هزار بازنشسته نیرو‌های مسلح در سال جاری

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح از پرداخت وام قرض الحسنه به ۲۰۰هزار نفر از بازنشستگان نیرو‌های مسلح خبر داد.

پرداخت وام قرض الحسنه به ۲۰۰ هزار بازنشسته نیرو‌های مسلحبه گزارش   حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم محمود زاده مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی (ساتا) با اعلام این خبر گفت: به فضل الهی در راستای ارتقاء منزلت و افزایش خرسندسازی بازنشستگان محترم نیرو‌های مسلح، به ۲۰۰ هزار نفربازنشسته وام قرض الحسنه با کارمزد ۳% در طول سال ۹۸ از طریق سازمان بازنشستگی پرداخت خواهد شد.

محمود زاده ضمن تأکید بر حمایت‌های مستمر از بازنشستگان نیرو‌های مسلح و با اشاره به پرداخت وام قرض الحسنه به صورت غیرحضوری و الکترونیک به بازنشستگان نیرو‌های مسلح تصریح کرد: پرداخت این وام به صورت غیرحضوری و ثبت نام از طریق اینترنت بوده و واجدین شرایط دریافت وام بایستی حداقل دوسال از بازنشستگی آن‌ها گذشته، حقوق زیر ۴ میلیون و توانایی بازپرداخت اقساط را داشته و تاکنون از این نوع وام استفاده نکرده باشند.

وی خاطرنشان ساخت: بازنشستگان از طریق پیامک سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح (سابا) از ساز و کار نحوه پرداخت مطلع خواهند شد وضرورتی به مراجعه حضوری نبوده و این عزیزان می‌توانند با عضویت در کانال سروش به آدرس https://sapp.ir/sabba.ir اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب نمایند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار