اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال برای چهار پروژه در شهر روانسر

شهردار روانسر گفت : چهار پروژه عمران شهری با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال در شهر روانسر در حال اجرا است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،امید مجیدی شهردار روانسر گفت : اعتبار پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی شهرداری تأمین شده تا روند عمران و آبادانی شهر شتاب بیشتری بگیرد.

وی گفت : برای زیرسازی و جدول گذاری معابر سطح شهر از جمله محله‌های بسیج و فرهنگیان و زیرسازی و بهسازی انتهای خیابان بسیج و ابتدای جاده نهرابی در مجموع بیش از پنج میلیارد ریال در نظر گرفته شده و هم اکنون با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

شهردار روانسر ادامه داد: به منظور رفاه حال ساکنان محله حاشیه‌ای صالح آباد نیز ۲ میلیارد ریال برای بتن ریزی معابر این محله در نظر گرفته شده که امیدواریم تا پایان شهریورماه سال جاری تمام کوچه‌های این محله بهسازی شود.

مجیدی با بیان اینکه برای موزائیک فرش خیابان امام خمینی (ره) به سمت میدان اورامان، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مصوب شده و با ۵۰ درصد پیشرفت در دست اجرا است افزود: عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان بازارچه نیز ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان تیر ماه به اتمام می‌رسد.

وی یادآور شد: از محل اعتبارات ماده ۱۲ (زلزله) نیز ۱۰ میلیارد ریال برای اجرای سه پروژه عمرانی مصوب شده که تاکنون ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال آن اختصاص یافته است.

شهردار روانسر گفت: این اعتبار نیز برای هدایت و دفع آب‌های سطحی، مرمت و آسفالت معابر شهر و تکمیل کنار گذر شهر روانسر هزینه شده است.

مجیدی افزود: پتانسیل‌های گردشگری منطقه می‌طلبد که سیمای کلی شهر روانسر به عنواه دروازه اورامانات تغییر کند.

 

 

انتهای پیام/د

اعتبار پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی شهرداری تأمین شد

 

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار