نویسنده کتاب به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

ابراز تمایل ابراهیم حاتمی‌کیا برای ساخت فیلم «من زنده‌ام»

امروز اخباری درباره احتمال ساخت فیلمی از کتاب «من زنده ام» توسط کارگردان بادیگارد منتشر شد.

حاتمی‌کیا «من زنده ام» را می‌سازد؟معصومه آباد نویسنده کتاب «من زنده ام» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال ساخت فیلمی با اقتباس از این کتاب دفاع مقدسی گفت: آقای ابراهیم حاتمی‌کیا برای ساخت فیلمی با اقتباس از این کتاب ابراز تمایل کرده‌اند.

گفتنی است امروز اخباری مبنی بر احتمال ساخت این فیلم منتشر شد؛ آباد در گفتگو با یکی از رسانه ها در این باره گفته بود صحبت هایی شده اما هنوز تصمیم قطعی برای ساخت این فیلم از سمت آقای حاتمی‌کیا گرفته نشده است.

پیشتر هم مدیر اجرایی نشر «بروج»، از پیشنهاد ساخت کتاب «من زنده ام» به صورت سریال و یا سینمایی خبر داده بود. «من زنده‌ام» خاطره نوشت معصومه آباد یکی از اسرای ایرانی در جنگ عراق علیه ایران است.

انتهای پیام/ 

 

برچسب ها: ادبیات ، فیلم ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۲۱:۵۳ ۱۰ تير ۱۳۹۸
استاد ابراهیم حاتمی کیا باعث افتخار این مملکت اسلامی تا ابد خواهند بود هنرمندی که از جاده و هدف اصلی هنر هیچوقت خارح نشد و بارها و بارها نشان داد که انسانی بسیار با ظرفیت است .هنرمند واقعی به ایشون و امثال ایشون میگن .انشاءالله همیشه پاینده و سلامت و پیروز باشن انسانی آگاه و شریف و باسواد و مترقی و روشنفکر واقعی و اصیل و میهن دوست واقعی و البته مؤمن و مسلمان.
آخرین اخبار