رقابت ۴۳ هزار و ۸۱۹ داوطلب کنکور در رشته‌های مختلف در استان کرمانشاه

مدیرکل تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : امسال ۴۳ هزار و ۸۱۹ داوطلب کنکور در رشته‌های مختلف در استان به رقابت می‌پردازند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،غلامرضا سالمیان مدیرکل تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه امسال در استان ۴۳ هزار و ۸۱۹ نفر داوطلب کنکور به رقابت می‌نشینند، گفت : حوزه‌های امتحانی در دانشگاه رازی، دانشگاه آزاد، دانشگاه صنعتی و مراکز امتحانی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

وی ۵۸ درصد شرکت کنندگان آزمون امسال استان را داوطلبان زن و ۴۲ درصد را مرد عنوان کرد و گفت : تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته حدود یک‌هزار نفر افزوده شده است.

وی با اشاره به رقابت ۱۰ هزار و ۶۳۱ داوطلب کنکور ازاین تعداد در حوزه امتحانی دانشگاه رازی کرمانشاه، گفت: آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ همزمان با سراسر کشور در نوبت‌های صبح و عصر روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ تیرماه) با شرکت ۴ هزار و ۷۶۵ زن و ۵ هزار و ۸۶۶ مرد در حوزه‌های امتحانی دانشگاه رازی، به شرح ذیل برگزار می‌شود.

۱- دانشکده‌های نفت و پتروشیمی، فنی مهندسی، برق و کامپیوتر، ادبیات و علوم انسانی، تربیت بدنی، علوم، مجتمع کلاسی، دبیرستان پسرانه و دبیرستان دخترانه وابسته به دانشگاه واقع در باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی

۲-پردیس کشاورزی واقع در بزرگراه امام خمینی (ره)

۳-دانشکده دامپزشکی واقع در میدان شهدا، جاده‌ی کیهانشهر، سر رسالت، روبروی پزشکی قانونی

۴- دانشکده علوم اجتماعی واقع در بلوار شهید بهشتی، مقابل بیمارستان امام علی (ع).

سالمیان افزود: داوطلبان گرامی برای مشاهده و پرینت (چاپ) کارت ورود به جلسه آزمون، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از وضعیت کارت ورود به جلسه خود مطلع شوند.

مدیرکل تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه تاکید کرد: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه‌ی آزمون سال ۹۸ در روزهاس سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۱ و ۱۲ تیرماه) از ساعات هشت تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ به نشانی کرمانشاه، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی، طبقه اول، اتاق ۲۳۶ برای داوطلبان دایر خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

حوزه‌های امتحانی در دانشگاه رازی، دانشگاه آزاد، دانشگاه صنعتی و مراکز امتحانی آموزش و پرورش در نظر گرفته شد

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار