ابوشریف در همایش آمریکا و جنایت‌های قرن:

مساله معامله قرن مختص فلسطین نیست/ آمریکا همه ساختار‌های حقوق بشر را زیر پا گذاشته‌ است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: دولت‌های مدرن نه تنها پایبندی به حقوق بشر ندارند بلکه پیرو اعتقادات خرافی هستند.

مساله معامله قرن صرفا مختص فلسطین نیست/آمریکایی‌ها همه ساختار‌های حقوق بشر را پا گذاشته‌اندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در همایش آمریکا و جنایت‌های قرن که در دانشگاه امیر کبیر برگزار شد، گفت: آمریکایی‌ها حقوق بشر و همه ساختار‌های آن را زیر پا گذاشته اند.

وی با بیان اینکه حقوق بشر نزد ما در راستای مبارزه و طرح آن جهانی اصلی اساسی است، ادامه داد: پروژه معامله قرن علیه تمام منطقه و هدف فراگیر آن کل خاورمیانه است.

ابوشریف افزود: نخست وزیر انگلیس جزء صهیونیست‌هایی بوده که معتقد است شکل گیری اسرائیل منجر به ظهور مسیح می‌شود و عوامل دیگری از جمله نفت و پروزه‌های دیگر از دیگر مسایلی است که آن‌ها دنبال می‌کنند و ما نمونه‌های زیادی می‌توانیم در این رابطه ذکر کنیم.

وی با بیان اینکه ترامپ و دستیارانش از مسیحیان صهیونیستی هستند، خاطر نشان کرد: آن‌ها معتقدند با تخریب مسجد الاقصی مسیح ظهور می‌کند و روسای جمهور دیگر امریکا نیز چنین خرافاتی بودند.

ابوشریف تصریح کرد: در کتاب منتشر شده‌ای از یک نویسنده فرانسوی، به مکالمه بوش و ژاک شیراک اشاره می‌کند که جنگ علیه عراق به دلیل یاجوج و ماجوج است.

وی با بیان اینکه شاهدیم دولت‌های مدرن نه تنها پایبندی به حقوق بشر ندارند بلکه پیرو اعتقادات خرافی هستند، افزود: مساله معامله قرن صرفا مختص فلسطین نیست بلکه به تمامی منطقه خاورمیانه شهرت پیدا کرده است.

ابوشریف اضافه کرد: در معامله قرن موضوع اصلی مساله فلسطین نیست بلکه تبدیل اسرائیل به ساختار و بافت منطقه خاورمیانه است.

وی به ویدئوی منتشر شده از سران اسراییل و اعراب خائن اشاره کرد و گفت: طرح معامله قرن در چارچوب طرح ۲۰۳۰ محمد بن سلمان است و یکی از محور‌های آن دور کردن ایران و ترکیه از منطقه است.

ابوشریف با بیان اینکه باید با یک قدرت واقعی و حقیقی با شرارت به مقابله پرداخت و قدرت‌های دنیا باید به پا خیزند، خاطر نشان کرد: قطعا پروژه‌های قدرتمندی همچون محور مقاومت با این طرح مقابله می‌کنند اما نیاز به همکاری قدرت‌های دیگر نیز است تا بتوانند در مقابل این محور شرارت بایستند.

وی با بیان اینکه ما مومن هستیم و معتقدیم پیروزی نهایی با اسلام و مسلمانان است، گفت: وعده الهی است که بار دیگر ما وارد مسجد الاقصی خواهیم شد و در قرآن آمده که کسانی که در مقابل طرح‌های دشمنان قرار می‌گیرند، بندگان خدا هستند.

ابوشریف با بیان اینکه قطعا رسوا کردن طرح دشمنان امری بسیار حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: یکی از مورخان صهیونیست‌ها کتاب نقص حقوق بشر را در این رژیم به تحریر در آورده است، اصولا چیزی به اسم یهود وجود ندارد و این استعمارگران هستن که به آن دامن می‌زنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار