راه اندازی بازارچه های عرضه کالای ته لنجی

فرماندار ویژه آبادان از راه اندازی بازارچه های عرضه کالای ته لنجی در شهرهای اروندکنار و چوئبده از توابع شهرستان آبادان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: این اقدام در جهت توزیع کالا با قیمت مناسب به شهروندان فهیم و صبور این دو شهر انجام می شود.

وی افزود: به رغم تاثیر گذاری مثبت شهرهای اروندکنار و چوئبده در توسعه فعالیت ها به ویژه در بحث صادرات کالا و صید و صیادی و بهره مندی ملوانان فعال در این عرصه از سهمیه ته لنجی، اما کالاهای ته لنجی، در این دو شهر عرضه نمی شود.

فرماندار ویژه آبادان گفت:بر همین اساس و به منظور کمک به بهبود معیشت مردم این دو شهر، پس طرح موضوع در جلسه تامین شهرستان، دربارخ راه اندازی دو بازارچه عرضه کالای ملوانی در اروندکنار و چوئبده تصمیم گیری شد.

موسوی ادامه داد: پیش بینی ما فعال سازی ۳۰۰ تا ۴۰۰ مغازه عرضه کالاهای ته لنجی، در این دو شهر است.

وی با تاکید بر اینکه در دو بازارچه مذکور کالاها قیمت شان کنترل می شود، گفت: این اقدام می تواند زمینه اشتغال تعداد زیادی از متقاضیان کار در این دو شهر را فراهم کند.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه برای اجرایی شدن این تصمیم نیاز به برگزاری چند جلسه دیگر با مسئولان این دو شهر برای آماده سازی زیر سیاختهای لازم دارد، افزود: ظرف یک تا ۲ ماه آینده این بازارچه ها راه اندازی می شوند.

به گفته موسوی کسانی که قصد خرید انواع کالا به قیمت مناسب را دارند می توانند به این دو بازارچه بروند.

انتهای پیام/ د

عرضه کالای ته لنجی در اروندکنار و چوئبده

برچسب ها: صادرات ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.