مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) مطرح کرد؛

ساخت خانه در مناطق سیل زده به همت جهادگران قمی آغاز شد

سرهنگ دستوری گفت: جهادگران قمی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کار ساخت ۶۱ خانه در مناطق سیل زده استان لرستان را آغاز کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ سرهنگ علی دستوری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) گفت: جهادگران قمی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، کار ساخت ۶۱ خانه در مناطق سیل زده استان لرستان را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه این خانه‌ها در ۲۰ روستای شهرستان دوره چگینی ساخته می‌شود افزود: همه کار‌های مربوط به ساخت این منازل بر عهده ۳۰۰ جهادگر متخصص قمی است که در این مناطق حضور دارند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره اینکه در مجموع کار ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان به جهادگران قمی واگذار شده است خاطرنشان کرد: مراحل اداری دریافت تسهیلات این ۶۱ واحد به اتمام رسیده و کار به مرحله عمرانی رسیده است.

دستوری گفت: عملیات تعمیر ۳۰ واحد مسکونی در مناطق یاد شده نیز به جهادگران قمی واگذار شده که با اعزام جهادگران به منطقه، فعالیت‌های عمرانی در این بخش نیز به زودی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت واحد‌های مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در اولویت برنامه‌های عمرانی بسیج سازندگی قم قرار دارد، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم کار ساخت این ۶۱ واحد مسکونی تا سه ماه آینده به پایان برسد.

انتهای پیام/الف

آغاز ساخت خانه در مناطق سیل زده به همت جهادگران قمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار