اخبارحوادث امروز یازدهم تیرماه ۹۸؛

کشف ذغال قاچاق در "شهرضا/ پلیس اصفهان شرورهای قانون شكن را نقره داغ کرد

مهم‌ترین حوادث امروز یازدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز یازدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

 

کشف ذغال قاچاق در "شهرضا

سرهنگ "صادق کاظمزاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آنرا متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات مقدار ۸ تن ذغال چوب، که فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق حمل می‌شدند را کشف کردند.

سرهنگ "کاظمزاد" بیان کرد: ارزش این محموله قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: در این خصوص راننده این کامیون دستگیر و همراه پرونده تشکی شده جهت اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
 

پلیس اصفهان شرورهای قانون شكن را نقره داغ کرد

 

سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی"رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه ۳ نفر از افراد شرور مسلح به سلاح سرد با اقدامات شرارت آمیز از جمله اخلال در نظم عمومی، ایجادرعب و وحشت و تخریب چندین دستگاه خودرو و تخریب اموال عمومی و خصوصی باعث ایجاد نامنی در یکی از محله‌های شهر اصفهان شده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی، مخفیگاه این افراد را شناسائی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و شبانه هر ۳ نفر را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اقرار صریح متهمان به اعمال شرارت آمیز خود اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ اسماعیلی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی خود موجب برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم شود.

جاسازی بیش از ۴۰ کیلو گرم تریاک درزیر بار هندوانه

سرهنگ "ایرج کاکاوند"فرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نائین با اشرافیت اطلاعاتی خود از انتقال مقادیری مواد مخدر با خودرو کامیون بنز حامل بار قانونی هندوانه مطلع و موضوع شناسایی و توقیف آن را سریعاً در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: ماموران نهایتاً پس از کنترل محور مواصلاتی شهرستان موفق به شناسایی و توقیف کامیون مورد نظر شده و در بازرسی از آن مقدار ۴۰ کیلو و ۲۸۰ گرم مواد مخدر ازنوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای زیر بار هندوانه‌ها جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ کاکاوند در پایان گفت: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آن‌ها نخواهد داد.
 

سقوط جوان ۲۵ ساله در چاهک آسانسور

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این حادثه ساعت ۱۰ و دو دقیقه در خیابان ابوالحسن اصفهانی به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شده است.

فرهاد کاوه آهنگران با بیان اینکه در این حادثه جوان ۲۵ ساله دچار آسیب شده بود، افزود: این جوان از شب گذشته در چاهک آسانسور یک ساختمان مسکونی نیمه کاره سقوط کرده، اما همسایگان صبح امروز متوجه وقوع این حادثه شده و به آتش نشانی اطلاع رسانی کرده اند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های امداد و نجات از ایستگاه شماره پنج به محل حادثه اعزام شدند، گفت: مصدوم که در این حادثه دچار آسیب دیدگی دست و پا و ستون فقرات شده بود به بیمارستان منتقل شد.
 

آگهی‌های جعلی شگردی برای کلاهبرداری از افراد جویای کار

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتای استان اصفهان از کاربران فضای مجازی خواست فریب ثبت نام در آگهی‌ها و تبلیغات دروغین استخدام را نخورده و قبل از واریز هرگونه وجهی از صحت مطالب درج شده در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی اطمینان حاصل کنند.

وی با تاکید بر توجه موارد امنیتی مانند آدرس سایت و وجود پروتکل HTTPS در نوار آدرس بالای سایت افزود: هرگونه گزینش در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی از طریق رسانه‌های معتبر و سایت‌های رسمی آن سازمان اعلام می‌شود و نباید به تبلیغات ناشناس در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی توجه شود.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با هر گونه مورد مشکوک مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.