کاریکاتوریستی به دلیل انتقاد از ترامپ، از کار بیکار شد! + تصاویر

یک کاریکاتوریست کانادایی به دلیل انتشار کاریکاتور ضد ترامپی، شغل خود را از دست داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی تی وی نیوز، مایکل دو آدر، کاریکاتوریست کانادایی به دلیل انتشار یک کاریکاتور در خصوص سیاست‌های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از کار بیکار شد.

این کاریکاتوریست کانادایی اعلام کرد پس از انتشار یک کاریکاتور از دونالد ترامپ که در حال بازی گلف بر روی جسد دو مهاجر غرق شده است، وی شغل خود را از دست می‌دهد. وی در حساب توییتر خود اعلام کرد فقط ۲۴ ساعت پس از جنجال برانگیز شدن کاریکاتور گلف بازی ترامپ، تعدادی از روزنامه‌ها در «نیوبرانزویک» در کانادا با او قطع همکاری کرده اند.

در این کاریکاتور، ترامپ بالای سر دو مهاجر غرق شده در آب ایستاده است و از آن‌ها می‌پرسد: امکانش هست روی شما بازی کنم؟

کاریکاتوریست کانادایی به دلیل انتقاد از ترامپ، از کار بیکار شد! + عکس

درواقع این کاریکاتور انتقادی تصویر پدر و دختر اهل السالوادور را نشان می‌دهد که چندی پیش در تلاش برای عبور از رودخانه ریو گرانده و رسیدن به خاک آمریکا غرق شدند. «اسکار آلبرتو مارتینز رامیزی» پدر جوان اهل السالوادور تلاش می‌کند دختر ۲۳ ماهه اش را به آنسوی رودخانه ببرد. وی سپس شناکنان مسیر رفته را باز می‌گردد تا همسرش را هم با خود به آن سوی رودخانه ببرد؛ اما ناگهان دختر کوچکش به دنبال پدر به درون آب پریده و امواج هر دوی آن‌ها را می‌بلعد. پیکر بی جان این پدر و دختر فردای آن روز در کنار رودخانه پیدا می‌شود.

کاریکاتوریست کانادایی به دلیل انتقاد از ترامپ، از کار بیکار شد! + عکس

اخبار مربوط به اخراج این کاریکاتوریست کانادایی به سرعت در رسانه‌های اجتماعی پخش شد و تعدادی از دیگر کاریکاتوریست‌ها به حمایت از او پرداختند.

کاریکاتور «مایکل دو آدر» در خصوص سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ، از جمله آخرین کاریکاتور‌های جنجال برانگیز است. پیش از این روزنامه نیویورک تایمز به دلیل انتشار یک کاریکاتور جنجالی درباره پیروی کورکورانه ترامپ از اسرائیل، مورد انتقاد‌های گسترده‌ای قرار گرفت. نیویورک تایمز در این کاریکاتور، بنیامین نتانیاهو را همانند یک سگ و رئیس‌جمهور را یک انسان نابینا به تصویر کشیده بود که در حالی که عینک بر چشم زده، قلاده نتانیاهو را در دست گرفته است. اما در پی هجمه لابی‌های صهیونیستی، این کاریکاتور از وبسایت این روزنامه حذف شد. به دنبال آن، روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که دیگر کاریکاتور‌های سیاسی در نسخه‌های بین المللی اش منتشر نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۱ تير ۱۳۹۸
ترامپ هرموضعی میگیره منتهی به جنایت میشه
آخرین اخبار