مبلغ قرارداد دستیاران کالدرون با پرسپولیس مشخص شد

دستیاران کالدرون، سرمربی جدید پرسپولیس امروز سه شنبه وارد تهران شدند.

قرارداد دستیاران کالدرون با پرسپولیس مشخص شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی که سابقه مربیگری تیم‌های التحاد، الهلال، تیم ملی عربستان، تیم ملی بحرین، رئال بتیس، قطر اس سی و ... دارد، جایگزین برانکو ایوانکوویچ و به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد و قرار است جانشین برانکو ایوانکوویچ شود.

این مربی که یکشنبه شب به تهران آمد، دیروز (سه شنبه) توافقات نهایی را با ایرج عرب و مدیران پرسپولیس انجام داد و در تمرین حضور یافت و مراسم معارفه انجام شد. قرار است ۳ دستیار خارجی به همراه کریم باقری و ... کادرفنی سرخپوشان را تشکیل دهند و بر همین اساس  ۲ مربی امروز وارد تهران شدند.

لازم به ذکر است، مربی دروازه بانان نیز به زودی وارد تهران خواهد شد.

همچنین میزان قرارداد ۳ دستیار خارجی کالدرون، «خوآگین» که به عنوان مربی و آنالیزور و «اینیگو والنسیا» که به عنوان کمک مربی و مربی بدنساز فعالیت خواهد داشت، حدود ۴۰۰ هزار دلار است که به همراه قرارداد ۸۰۰ هزار دلاری سرمربی آرژانتینی، حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار یورو می‌شود.  

سرخپوشان به  کردان می‌روند؟

پس از حضور کالدرون در تمرین پرسپولیسی‌ها و صحبت با مسئولان تیم، احتمال دارد مربی آرژانتینی اردوی چند روزه‌ای را در کردان برای سرخپوشان در نظر بگیرد. همچنین احتمال دارد اردوی سرخپوشان در ترکیه نیز لغو شود. قرار بود سرخپوشان ۱۵ تیر به جای کانادا راهی ترکیه شوند که طبق شنیده‌ها سفر به استانبول نیز در آستانه لغو شدن است.


بیشتر بخوانید:

کالدرون با پرسپولیس به توافق رسید؟

خاطره سرمربی احتمالی پرسپولیس از فینال جنجالی جام جهانی

سرمربی اخراجی در پرسپولیس/ کالدرون به تهران می‌آید


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار