کشف بیش از ۱۲۳ کیلوگرم تریاک در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان ازکشف بیش از ۱۲۳ کیلوگرم تریاک در زنجان خبر داد.

کشف بیش از ۱۲۳ کیلو تریاک در زنجانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان سردار  جهانبخش گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر زنجان در هفته جاری با انجام اقدامات فنی و پلیسی از انتقال دو محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ مطلع و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر اردبیل و شهرستان بناب موفق شدند این دو محموله را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: یکی از محموله‌ها که با یک دستگاه وانت پیکان حمل می‌شد در جاده" بناب -عجب شیر" در استان آذربایجان شرقی متوقف و در بازرسی از این خودرو ۵۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و در این ارتباط دو قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار جهانبخش اظهار داشت: محموله دیگر در اتوبان " زنجان – قزوین " که با یک دستگاه کامیون حمل می‌شد متوقف و در بازرسی از آن ۶۴ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

وی با اعلام اینکه در این ارتباط نیز دو نفر دستگیر شدند گفت: در مجموع از این دو محموله ۱۲۳ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار جهانبخش از شهروندان خواست در صورت اطلاع از حمل و فروش مواد مخدر موارد را بامرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ر

کشف و ضبط مواد مخدر در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.