شبیه‌سازی شده صحن انقلاب اسلامی در مساحت هزار متر مربع

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه شبیه‌سازی شده صحن انقلاب اسلامی حرم رضوی در کلانشهر کرمانشاه برپا می‌شود.

شبیه‌سازی شده صحن انقلاب اسلامی در مساحت هزار متر مربعبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، سید محمدجعفر امامیان مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه  از آماده‌سازی این نمایشگاه در قالب طرح «رواق رضوی» خبرداد و اظهار داشت: به مناسبت برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۱۰ شب متوالی با رویکرد شادی و نشاط معنوی صحن انقلاب اسلامی به وسعت هزار مترمربع در پارک شرقی طاقبستان توسط خادمیاران شبیه‌سازی می‌شود.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: در این محل غرفه‌های فرهنگی و خدماتی خادمیاران برنامه‌های مختلفی از قبیل جشن بزرگ ویژه دختران به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و جشن بزرگ میلاد حضرت رضا (ع) در این محل برگزار می‌شود که رواق رضوی از ۱۳ تا ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ میزبان عموم مردم خواهد بود.

امامیان اظهار کرد: جشن کرامت ولادت حضرت معصومه (س) در رواق رضوی پارک شرقی طاقبستان برگزار می‌شود که این جشن به صورت پخش زنده و با حضور خادمان آستان قدس رضوی از ساعت ۲۰ تا ۲۳ از شبکه سراسری کرمانشاه پخش خواهد شد.

 

انتهای  پیام/ز

 

جشن کرامت ولادت حضرت معصومه (س) در رواق رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.