همکاری بیش از ۳۰وکیل نیکوکار با کمیته امداد امام خمینی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان از همکاری ۳۸وکیل نیکوکار با کمیته امداد خبر داد.

سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: یکی از خدمات کمیته امداد ارائه خدمات قضائی به مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه پرونده‌های حقوقی ابتدا از طریق مشاوره‌های وکلا مورد بررسی قرار می‌گیرد افزود: بیشترین موضوعات حقوقی مورد بحث مسائل خانوادگی، مالی و سپس اسناد ملکی است.

سلم آبادی با بیان اینکه در ۳ماهه نخست به ۵۸ خانواده مددجو خدمات حقوقی ارائه شده است اظهارکرد: ۸پرونده با مشاوره‌های وکلا حل شده است و ۴۲پرونده‌ی دیگر علاوه بر مشاوره نیازمند بررسی‌های دیگر است.

سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد گفت: همه مددجویان از پرداخت هزینه‌های وکلا معاف هستند و برای دیگر هزینه‌های پرونده‌های حقوقی از جمله هزینه‌های جانبی کارشناسی، هزینه خدمات الکترونیکی قضائیه اظهارنامه یاشکوائیه به مددجویان کمک می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان عنوان کرد: در روزهای مشخص شده ای وکلای نیکوکار در اداره حضور میابند و مددجویان می توان مسائل حقوقی خودرا با وکلا درمیان بگذارند و بغد از دریافت مشاوره اگر مشکل شان حل نشود وکیل وقت دیگری برای حل مشکل به مددجویان می دهد.

انتهای پیام / ط ا

ارائه خدمات حقوقی به ۵۸ خانواده مددجو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار