تعطیلی پنج شنبه در کهگیلویه

رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه گفت: باتوجه به شرایط بحرانی برق و برگزاری کنکور سراسری برای جلوگیری از قطعی برق پنجشنبه 13 تیر در این شهرستان تعطیل اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مهرداد تابش نژاد رئیس شرکت برق ناحیه کهگیلویه  با اشاره به آغاز کنکور سراسری از پنجشنبه هفته جاری گفت: برای جلوگیری از قطعی برق با همکاری فرمانداری شهرستان همه نهاد‌های اداری پنجشنبه تعطیل هستند.

وی بیان کرد: با توجه به رشد مصرف برق در سال جاری و احتمال خاموشی بدون برنامه و ناخواسته در سطح شهرستان پنجشنبه تعطیل شده است.

تابش نژاد مدیریت مصرف برق برای جلوگیری از خاموشی‌ها را ضروری دانست و گفت: گرمای هوا همزمان با آغاز فصل تابستان باعث افزایش چشمگیر میزان مصرف برق در کشور شده است.

تعداد مشترکان برق شهری کهگیلویه بیش از ۳۹ هزار مشترک است.

چهار هزار و ۵۸۲ داوطلب در ماراتن کنکور شهرستان کهگیلویه رقابت می‌کنند.

از مجموع چهار هزار و ۵۸۲ داوطلب کنکور سراسری امسال ۲ هزار و ۵۱۵ نفر متقاضی شرکت در رشته علوم تجربی ۲۱۹ داوطلب در رشته ریاضی، انسانی یکهزار و ۲۰۴ داوطلب، هنر ۲۵۳ و زبان خارجه نیز ۳۹۲ نفر متقاضی شرکت در ماراتن کنکور هستند.

بر اساس برنامه زمان بندی شده آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۱۳ تیر ماه، آزمون داوطلبان گروه هنر در بعدازظهر پنجشنبه، آزمون داوطلبان گروه علوم تجربی صبح جمعه ۱۴ تیر و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بعدازظهر جمعه ۹۸ در ۳۸۱ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۵۱۸ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

شهرستان کهگیلویه با جمعیتی نزدیک به ۱۳۲ هزار نفر دارای چهار بخش، چهار شهر، ۱۰ دهستان و ۳۶۵ روستای بزرگ و کوچک است.

 انتهای پیام/غ

تعطیلی پنجشنبه در کهگیلویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.