برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی هنری دهه کرامت در استان اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: امسال در دهه کرامت بیش از ۷۰۰ برنامه متنوع فرهنگی و هنری در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر سقا، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: در دهه کرامت پارسال بیش از ۵۰۰ برنامه متنوع فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل برگزار شد که این رقم امسال ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۴ سال از اجرای طرح کرامت می‌گذرد و هم اکنون این طرح علاوه بر داخل کشور در ۴۰ کشور دیگر نیز اجرا می‌شود، افزود: "خدمت کریمانه - مهربانی به رسم اهل بیت(ع) شعار کشوری امسال دهه کرامت است.

وی با اشاره به اینکه امسال دهه کرامت از ۱۳ تیر ماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و تا ۲۳ سوم تیرماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) ادامه خواهد یافت، بیان کرد: تجلیل و تکریم ارباب رجوع، خادمان رضوی، اعزام زائرین اولین‌ها، کمک به نیازمندان، ارائه تسهیلات فرهنگی به نوجوانان، جوانان و بچه‌های مساجد و برگزاری مسابقات ورزشی مختلف از جمله برنامه‌های این دهه است.

وی از برگزاری ۱۰ جشن در ۱۰ بوستان استان و ۱۰ برنامه ویژه برای دختران همزمان با دهه کرامت خبر داد و افزود: امسال تلاش شده است برنامه‌های دهه کرامت بیشتر در مجامع عمومی از جمله امامزاده‌ها و مساجد برگزار شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ایجاد نشاط اجتماعی، مومنانه و معنوی را از جمله اهداف طرح کرامت ذکر کرد.

سقا با بیان اینکه شعار امسال طرح غنی سازی اوقات فراغت " اخلاق، نشاط و معنویت " است، گفت: برای اجرای بهتر و مطلوب این طرح در استان با ۳۵ دستگاه اجرایی تفاهمنامه همکاری امضا شده است.

انتهای پیام/ع

افزایش ۴۰ درصدی برنامه‌های دهه کرامت در استان اردبیل



 

برچسب ها: دهه کرامت ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.