حضور فعال راهداران در ایمن سازی جاده‌های مازندران

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از حضور فعال راهداران و اقدامات وسیع در زمینه ایمن سازی جا ه‌های اصلی و شریانی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اسماعیل فولادی سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: از آنجا که حفظ و نگهداری از راه‌های موجود یکی از وظایف ذاتی این اداره کل است از این رو با شروع سفر‌های تابستانی و تردد میلیونی گردشگران و مسافران به این استان و بالا رفتن حجم ترافیک اقدامات گسترده‌ای را با هدف افزایش ضریب ایمنی در جاده‌های استان با بسیج کلیه امکانات و نیرو‌های راهدار خود در دست داریم.

وی در خصوص برنامه‌های اجرایی این اداره کل افزود: پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها، شستشو و ترمیم تابلو‌ها و علائم، منظر آرایی و زیبا سازی مبلمان جاده‌ای، شانه سازی، لکه گیری رویه راه، تخلیه قنو‌ها، روکش آسفالت و سردهانه تونل‌ها، شانه سازی، نصب جداکننده‌ها، حذف اختلاف سطح، ریزش برداری، از جمله برنامه‌های در دست اقدام بوده که با جدیت در حال اجراست.


فولادی گفت: امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف راهداران و رعایت کلیه قوانین و مقررات ، جاده‌های ایمن و روان در سطح استان داشته باشیم.

گفتنی است مرکز مدیریت راه‌های مازندران نیز با دو شماره ۱۴۱ (گویا) و ۳۳۳۲۲۳۲۰-۰۱۱ و سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۱۴۱ پاسخ گوی همه مسافران عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان می‌باشد.
انتهای پیام/س
 

بسیج کلیه امکانات و نیرو‌های راهدار با هدف افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار