دستگیری مالخر اموال مسروقه

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت، با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در جنوب تهران، گفت: این متهم پس از شناسایی، با ۱۴ قطعه اموال مسروقه در مخفیگاهش دستگیر شد.

دستگیری مالخر اموال مسروقهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوست علی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت، با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در جنوب تهران، گفت: این متهم پس از شناسایی، با ۱۴ قطعه اموال مسروقه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: با تماس تلفنی شهروندان محله خزانه با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و شکایت از حضور یک مالخر که به طور مستمر اموال مسروقه را خریداری و در مخفیگاهش نگهداری می‌کند. تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه بررسی‌های خود را آغاز کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در تحقیقات شبانه روزی و بررسی‌های میدانی مشخص شد تعدادی از افراد مشکوک به منزل این فرد تردد دارند و این مساله به تجمع خلافکاران منجر شده است.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه متهم صادر و ماموران طی یک عملیات ضربتی این متهم را هنگام خروج از منزلش دستگیر و مخفیگاه وی را مورد بازرسی قرار دادند.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۱۴ قطعه اموال مسروقه از جمله مدارک هویتی، چک، مانیتور کامپیوتر و ... کشف شد.

سرهنگ جلیلیان، بیان داشت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر مالخری اموال مسروقه اعتراف کرد و با اعترافات متهم مالک اموال مسروقه شناسایی و به کلانتری دعوت شدند که پس از مشاهده اموال مسروقه مالکیت آن‌ها را تایید و پس از تنظیم صورتجلسه، اموال کشف شده به آنان بازپس داده شد.

وی اظهار داشت: با اعتراف صریح متهم، تحقیقات تکمیلی انجام ومتهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار