سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در سمنان خبر داد؛

فعالیت بیش از ۵ هزار خادم یار رضوی در استان سمنان

خسروی با بیان اینکه محرومیت زدایی یکی از رسالت‌های خادم یاران رضوی محسوب می‌شود گفت: بیش از ۵ هزار خادم یار رضوی در استان سمنان فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،علیرضا خسروی سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در سمنان در نشست خبری خود با بیان اینکه پنج هزار و ۶۰۰ خادم یار رضوی در این استان فعالیت دارند که در طول سال خدمات گسترده‌ای را به نیازمندان ارائه می‌کنند گفت: از جمله این خدمات می‌توان به ارائه ۸۸ هزار خدمت به مناسبت دهه کرامت سال ۹۸ اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ۳۰۴ مورد جهیزیه برای نوعروسان نیازمند استان به ارزش شش میلیارد ریال در سال ۹۷ و با هدف تأمین نیاز‌های اولیه زندگی اهدا شده است، تاکید کرد: کمک به نیازمندان و محرومیت زدایی یکی از رسالت‌های خادم یاران رضوی محسوب می‌شود.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در سمنان، با بیان اینکه خادم یاران رضوی از همه اقشار، چون مهندسان، وکلا، پزشکان، بازاریان، معماران و … هستند که هرکدام بخشی از خدمات را به نیازمندان ارائه می‌کنند، بیان کرد: وکلای خادم یار رضوی در سال ۹۷، ۳۶ مورد پرونده حقوقی افراد نیازمند را پیگیری کردند.

خسروی با بیان اینکه خادم یاران رضوی در سال گذشته در زمینه اشتغال نیازمندان نیز اقدامات مؤثری را صورت داده‌اند، افزود: ۱۰۸ مورد اشتغال برای افراد نیازمند طی سال ۹۷ از سوی کمیته اشتغال و کارآفرینی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه اعزام زائران به خصوص زائر اولی‌ها به مشهد مقدس به صورت رایگان از دیگر اقدامات خادم یاران رضوی است بیان کرد: توزیع ۹۷ هزار وعده غذایی در میان شهروندان و به ویژه زائران امام رضا (ع) در سال گذشته توسط خادمی یاران انجام شده است همچنین چهار هزار و ۳۰۰ نفر نیز توسط خادم یاران در سطح استان محرومیت زدایی شدند.

انتهای پیام / ر

خادم یاران رضوی ۳۰۴ جهیزیه به نوعروسان استان سمنان هدیه کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.